Palaa: Posti.fi

Postin uusi toimitusjohtaja Turkka Kuusisto: Posti hakee kasvua paketeista, verkkokaupasta ja logistiikasta

19.2.2020

Tutkimus: Yli 50 % suomalaisista ostaa kerran kuussa verkkokaupasta

19.2.2020

Yli puolet suomalaisista (57 %) osti vähintään kerran tai useammin kuussa verkkokaupoista viime vuonna. Suomalaisista 7 % ostaa keskimäärin kerran viikossa verkosta, kun vastaava luku kehittyneimmissä verkkokauppamaissa kuten esimerkiksi Saksassa on 15 % ja Iso-Britanniassa 23 %. Yhdysvalloissa kolmannes (33 %) ostaa verkosta viikoittain, Kiinassa jo lähes puolet (49 %). Tiedot selviävät..

Digitaalinen murros tarvitsee lisää empatiaa

1.7.2019

Postin tuore digitaalisen palvelumuotoilun vetäjä Juho Paasonen haluaa nostaa ihmisen pääosaan digitalisaatiossa. Juho Paasosen työuralle on mahtunut monia globaalisti tunnettuja työnantajia, muun muassa Nokia, Zalando ja maaliskuuhun 2019 asti Google. Siellä hän luotsasi uutta yksikköä, joka kehitti tulevaisuuden etätyön muotoja. Huhtikuusta lähtien palkan on kuitenkin maksanut Posti. Mistä..

Kansainvälinen asiakaspalautus (ERS) laajenee 24 maahan

18.6.2019

Suomalaiset verkkokauppiaat voivat nyt ostaa Postilta kansainvälinen asiakaspalautus- eli ERS-palvelun, joka toimii kätevästi molempiin suuntiin:

Fast Track -pikakuljetuspalvelu saatavilla nyt myös Turussa

18.6.2019

 

Nöyrä mutta rohkea – Postin historiallinen käännekohta vaatii molempia

7.6.2019

Mikä yhdistää asiakaskokemusta ja brändin rakentamista? Molempiin vaaditaan rohkeutta – ja vähintään saman verran nöyryyttä.

Lisää brändisi näkyvyyttä personoidulla postikuorella

7.6.2019

Digitalisaatio on muuttanut viestien ja laskujen lähettämistä siten, että ne lähetetään aikaisempaa useammin sähköisesti. Onko siis perinteinen postittaminen jäänyt jo historiaan? Eipä suinkaan.

3,3 miljoonaa suomalaista tavoittava Postinen pysyy yritysten ja kuluttajien suosiossa

28.5.2019

Postinen on kasvanut yritysten suosimaksi ja kuluttajien pitämäksi printtimediaksi, joka huomataan ja jota luetaan. Tutkimme Postisen toimivuutta ja huomioarvoa säännöllisesti ja kehitämme sitä kuluttajien toiveiden mukaisesti.

Tunnetko asiakkaasi? Kasvattamalla asiakasymmärrystä lisäät myyntiä ja uusasiakashankintaa

22.5.2019

Tehokas markkinointi ja myynti edellyttävät dataa ja ymmärrystä. Lisäksi voimaan tullut GDPR eli tietosuoja-asetus asettaa entistä kovempia vaatimuksia rekisterinpitäjille, joilla on nykyisin velvollisuus pitää asiakastiedot ajantasaisina.

Sisälogistiikan ulkoistuksella luodaan kilpailuetua

20.5.2019

Sisälogistiikkamarkkinat ovat reippaassa kasvussa. Selkeästi nopeimmin kasvava alue logistiikkapalveluissa ovat räätälöitävät sisälogistiikan palvelut asiakkaan luona. Nämä palvelut kattavat lähes aina myös sisälogistiikan kehittämispalvelun. Näin kertoo Postin logistiikan ulkoistusratkaisuista vastaavaa Harri Kämppä Osto&Logistiikka-lehdessä.

Finnish Design Shopin kasvulle ei näy rajoja – huippumuotoilulle löytyy asiakkaita ympäri maailmaa

9.5.2019

Finnish Design Shop on valloittanut maailmaa perustamisvuodestaan 2004 asti. Posti on ollut alusta saakka maailmalla tunnetun muotoilukaupan joustava ja ketterä kumppani.

Rahtikirjat bittiavaruuteen ja rekka liikenteeseen

8.5.2019

Sähköinen tiedonvälitys lähettäjän ja vastaanottajan välillä on jo arkipäivää. Keväällä 2018 rahtikirja jäi lähetyksen luovutusvaiheessa tarpeettomaksi ja vastaanottajan allekirjoitus tehdään suoraan kuljettajan mukana olevan tiedonkeruulaitteen ruudulle. Jatkossa Posti tulee sähköistämään koko tilaus-toimitusketjun laskutuksesta toimitukseen paperittomine rahtikuljetuksineen. Mitä tämä..

Rengasmainokset löytävät oikeisiin osoitteisiin Kontaktin avulla

6.5.2019

Syksy ja kevät ovat renkaidenvaihdon sesonkia ja myös Vannetukku Oy:n markkinoinnissa ja myynnissä erityisen kiireistä aikaa. Rengasmainokset ja kutsut renkaidenvaihtoon lähtevät liikkeelle juuri renkaiden vaihtoajan kynnyksellä, jotta asiakkaat ehtivät tarkistaa rengastilanteensa ja tehdä tilauksensa ajoissa ennen ensilumia tai keväällä lumien sulettua.

Kuusi syytä valita suoramainos

6.5.2019

Markkinointialan trendikatsauksissa jylläävät dataohjautuvuus, automaatio, tekoäly ja ylipäätään kaikki uusi ja digitaalinen. Painetulla suoramarkkinoinnilla on kuitenkin edelleen oma vahva sijansa ihmisten arjessa. Tutkimustieto kertoo, että printtisuora on usein nimensä mukaisesti suorin tie asiakkaiden tietoisuuteen.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!