Palaa: Posti.fi

Rahtipalvelut mukaan koronataisteluun: pisarasuojien toimitukset käyntiin pikavauhtia

27.4.2020

Postin pitkäaikainen asiakas, Pieksämäellä sijaitseva kassapöytien ja kassa-aluekalusteiden valmistaja Oy Checkmark Ltd tarvitsi nopeasti apua pisarasuojien toimittamiseksi HOK-Elannon Etelä-Suomen alueen päivittäistavaramyymälöihin.

Poikkeusaikojen arjen sankarit

16.4.2020

Koronakriisi on herättänyt meidät näkemään uudella tavalla yhteiskunnan arjen ja perustoimintojen pyörittämisen tärkeyden. Se, mikä tuntui tammikuussa itsestäänselvyydeltä, on muuttunut välttämättömyydeksi, jotta yhteiskunnan pyörät pyörivät myös tänään kriisin keskellä.

Postilla on tärkeä rooli huoltovarmuuden ylläpitäjänä

24.3.2020

Valtioneuvosto julkaisi viime viikolla valmiuslain käyttöön ottamisen yhteydessä listan Suomen huoltovarmuuden kannalta kriittisistä toiminnoista. Huoltovarmuus tarkoittaa, että yhteiskunnan välttämättömät perustoiminnot turvataan vakavissa häiriötilanteissa ja poikkeusoloissa.

Postin vuosikatsaus 2019 on julkaistu

18.3.2020

Posti Group Oyj on julkaissut vuosikatsauksensa vuodelta 2019. Vuosikatsaus sisältää tilintarkastetun konsernitilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, vastuullisuusraportin, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen. 

Postin uusi toimitusjohtaja Turkka Kuusisto: Posti hakee kasvua paketeista, verkkokaupasta ja logistiikasta

19.2.2020

Tutkimus: Yli 50 % suomalaisista ostaa kerran kuussa verkkokaupasta

19.2.2020

Yli puolet suomalaisista (57 %) osti vähintään kerran tai useammin kuussa verkkokaupoista viime vuonna. Suomalaisista 7 % ostaa keskimäärin kerran viikossa verkosta, kun vastaava luku kehittyneimmissä verkkokauppamaissa kuten esimerkiksi Saksassa on 15 % ja Iso-Britanniassa 23 %. Yhdysvalloissa kolmannes (33 %) ostaa verkosta viikoittain, Kiinassa jo lähes puolet (49 %). Tiedot selviävät..

Digitaalinen murros tarvitsee lisää empatiaa

1.7.2019

Postin tuore digitaalisen palvelumuotoilun vetäjä Juho Paasonen haluaa nostaa ihmisen pääosaan digitalisaatiossa. Juho Paasosen työuralle on mahtunut monia globaalisti tunnettuja työnantajia, muun muassa Nokia, Zalando ja maaliskuuhun 2019 asti Google. Siellä hän luotsasi uutta yksikköä, joka kehitti tulevaisuuden etätyön muotoja. Huhtikuusta lähtien palkan on kuitenkin maksanut Posti. Mistä..

Kansainvälinen asiakaspalautus (ERS) laajenee 24 maahan

18.6.2019

Suomalaiset verkkokauppiaat voivat nyt ostaa Postilta kansainvälinen asiakaspalautus- eli ERS-palvelun, joka toimii kätevästi molempiin suuntiin:

Fast Track -pikakuljetuspalvelu saatavilla nyt myös Turussa

18.6.2019

 

Nöyrä mutta rohkea – Postin historiallinen käännekohta vaatii molempia

7.6.2019

Mikä yhdistää asiakaskokemusta ja brändin rakentamista? Molempiin vaaditaan rohkeutta – ja vähintään saman verran nöyryyttä.

Lisää brändisi näkyvyyttä personoidulla postikuorella

7.6.2019

Digitalisaatio on muuttanut viestien ja laskujen lähettämistä siten, että ne lähetetään aikaisempaa useammin sähköisesti. Onko siis perinteinen postittaminen jäänyt jo historiaan? Eipä suinkaan.

3,3 miljoonaa suomalaista tavoittava Postinen pysyy yritysten ja kuluttajien suosiossa

28.5.2019

Postinen on kasvanut yritysten suosimaksi ja kuluttajien pitämäksi printtimediaksi, joka huomataan ja jota luetaan. Tutkimme Postisen toimivuutta ja huomioarvoa säännöllisesti ja kehitämme sitä kuluttajien toiveiden mukaisesti.

Tunnetko asiakkaasi? Kasvattamalla asiakasymmärrystä lisäät myyntiä ja uusasiakashankintaa

22.5.2019

Tehokas markkinointi ja myynti edellyttävät dataa ja ymmärrystä. Lisäksi voimaan tullut GDPR eli tietosuoja-asetus asettaa entistä kovempia vaatimuksia rekisterinpitäjille, joilla on nykyisin velvollisuus pitää asiakastiedot ajantasaisina.

Sisälogistiikan ulkoistuksella luodaan kilpailuetua

20.5.2019

Sisälogistiikkamarkkinat ovat reippaassa kasvussa. Selkeästi nopeimmin kasvava alue logistiikkapalveluissa ovat räätälöitävät sisälogistiikan palvelut asiakkaan luona. Nämä palvelut kattavat lähes aina myös sisälogistiikan kehittämispalvelun. Näin kertoo Postin logistiikan ulkoistusratkaisuista vastaavaa Harri Kämppä Osto&Logistiikka-lehdessä.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!