Palaa: Posti.fi

Nöyrä mutta rohkea – Postin historiallinen käännekohta vaatii molempia

7.6.2019

Mikä yhdistää asiakaskokemusta ja brändin rakentamista? Molempiin vaaditaan rohkeutta – ja vähintään saman verran nöyryyttä.

Lisää brändisi näkyvyyttä personoidulla postikuorella

7.6.2019

Digitalisaatio on muuttanut viestien ja laskujen lähettämistä siten, että ne lähetetään aikaisempaa useammin sähköisesti. Onko siis perinteinen postittaminen jäänyt jo historiaan? Eipä suinkaan.

3,3 miljoonaa suomalaista tavoittava Postinen pysyy yritysten ja kuluttajien suosiossa

28.5.2019

Postinen on kasvanut yritysten suosimaksi ja kuluttajien pitämäksi printtimediaksi, joka huomataan ja jota luetaan. Tutkimme Postisen toimivuutta ja huomioarvoa säännöllisesti ja kehitämme sitä kuluttajien toiveiden mukaisesti.

Tunnetko asiakkaasi? Kasvattamalla asiakasymmärrystä lisäät myyntiä ja uusasiakashankintaa

22.5.2019

Tehokas markkinointi ja myynti edellyttävät dataa ja ymmärrystä. Lisäksi voimaan tullut GDPR eli tietosuoja-asetus asettaa entistä kovempia vaatimuksia rekisterinpitäjille, joilla on nykyisin velvollisuus pitää asiakastiedot ajantasaisina.

Sisälogistiikan ulkoistuksella luodaan kilpailuetua

20.5.2019

Sisälogistiikkamarkkinat ovat reippaassa kasvussa. Selkeästi nopeimmin kasvava alue logistiikkapalveluissa ovat räätälöitävät sisälogistiikan palvelut asiakkaan luona. Nämä palvelut kattavat lähes aina myös sisälogistiikan kehittämispalvelun. Näin kertoo Postin logistiikan ulkoistusratkaisuista vastaavaa Harri Kämppä Osto&Logistiikka-lehdessä.

Finnish Design Shopin kasvulle ei näy rajoja – huippumuotoilulle löytyy asiakkaita ympäri maailmaa

9.5.2019

Finnish Design Shop on valloittanut maailmaa perustamisvuodestaan 2004 asti. Posti on ollut alusta saakka maailmalla tunnetun muotoilukaupan joustava ja ketterä kumppani.

Rahtikirjat bittiavaruuteen ja rekka liikenteeseen

8.5.2019

Sähköinen tiedonvälitys lähettäjän ja vastaanottajan välillä on jo arkipäivää. Keväällä 2018 rahtikirja jäi lähetyksen luovutusvaiheessa tarpeettomaksi ja vastaanottajan allekirjoitus tehdään suoraan kuljettajan mukana olevan tiedonkeruulaitteen ruudulle. Jatkossa Posti tulee sähköistämään koko tilaus-toimitusketjun laskutuksesta toimitukseen paperittomine rahtikuljetuksineen. Mitä tämä..

Rengasmainokset löytävät oikeisiin osoitteisiin Kontaktin avulla

6.5.2019

Syksy ja kevät ovat renkaidenvaihdon sesonkia ja myös Vannetukku Oy:n markkinoinnissa ja myynnissä erityisen kiireistä aikaa. Rengasmainokset ja kutsut renkaidenvaihtoon lähtevät liikkeelle juuri renkaiden vaihtoajan kynnyksellä, jotta asiakkaat ehtivät tarkistaa rengastilanteensa ja tehdä tilauksensa ajoissa ennen ensilumia tai keväällä lumien sulettua.

Kuusi syytä valita suoramainos

6.5.2019

Markkinointialan trendikatsauksissa jylläävät dataohjautuvuus, automaatio, tekoäly ja ylipäätään kaikki uusi ja digitaalinen. Painetulla suoramarkkinoinnilla on kuitenkin edelleen oma vahva sijansa ihmisten arjessa. Tutkimustieto kertoo, että printtisuora on usein nimensä mukaisesti suorin tie asiakkaiden tietoisuuteen.

Suomalainen grillikansa herää talviunilta – voita uusi grilli!

26.4.2019

Monesti huomion meillä Postissa vie joulu ja eritysesti verkkokaupan pakettivirrat. Vaikka vuoden viimeinen kvartaali on kiistatta kiireinen myös sopimuslogistiikassa, tuttavien kesken varastopalveluissa, on meillä suuri volyymipiikki myös maalis-toukokuussa.

Asiakastoive toteutuu – nyt yrityspaketit myös automaattiin

16.4.2019

Pakettiautomaattiin toimitettava Express-paketti palvelee erityisesti pieniä yrityksiä ja yrittäjiä, joilla on aika kortilla. Kyseessä on samalla uusi askel kohti Postin aiempaa joustavampia yrityspakettipalveluita.

Virpi Pekkalan pääsiäis-postimerkit kertovat tarinan

10.4.2019

Pääsiäinen on hyvä aika muistaa ystäviä ja läheisiä postikorteilla. Tänä pääsiäisenä kortteihin voi liimata taiteilija Virpi Pekkalan suunnittelemat hyväntuuliset postimerkit, joiden pääosassa seikkailevat pääsiäisnoita, -pupu ja -tipu. Pekkalan sympaattiset hahmot ovat monille tuttuja tuhansista postikorteista.

Ostokokemus on verkkokaupan tärkein trendi – alan huiput kertoivat miten siinä onnistutaan

9.4.2019

Vuosittain järjestettävä The Delivery Conference kerää verkkokaupan, logistiikan ja digitaalisten ratkaisujen huiput yhteen. Postin asiakasimplementaatiotiimin johtaja Jari Perälä osallistui tapahtumaan ja listasi yhteen tapahtuman mielenkiintoisimmat teemat.

Teoria sikseen, miten datavetoisuus näkyy arjessa?

1.4.2019

Data-driven on ollut digipalvelukehityksen trendisana jo pitkään, mutta harvoin sen soveltamisesta arjessa puhutaan konkretian tasolla. Konseptuaalisesti datavetoinen design- ja sovelluskehitys on helppo ymmärtää: hyödynnetään dataa ja analytiikkaa palveluiden suunnittelussa, muotoilussa, päätöksenteossa sekä itse sovelluksen tai palvelun kehittämisessä niin paljon kuin mahdollista.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!