Palaa: Posti.fi

Kaupan transformaatio etenee nyt isoin harppauksin

16.10.2018

Miten vastata muutokseen? Suomessa on selkeästi tunnistettavissa tällä hetkellä meneillään oleva kaupan transformaatio. Keskeistä siinä on se, että verkkokauppa on noussut lähes kaikissa kohderyhmissä hyvin arkipäiväiseksi tavaksi tehdä etenkin käyttötavaran ostoja. 

Leipurin jakelee elintarvikkeita Hangosta Utsjoelle – vuosittain 30 000 toimitusta

4.10.2018

Postin kylmäkuljetukset takaavat Leipurin 30 000 vuosittaisen tilauksen toimitusvarmuuden kaikkialla Suomessa. Leipurin Oyj toimittaa elintarvikkeita kautta maan muun muassa leipomoille, catering-yrityksille, kahvilaketjuille ja elintarviketeollisuuteen.

Onko markkinointipaletissasi sijaa empatialle?

3.10.2018

Brändin kehittämisen ja arkisen kampanjatyön tuoksinassa me markkinoijat kiinnitämme liian vähän huomiota siihen, mitä asiakkaat oikeasti haluavat. Iso osa kuluttajista ei esimerkiksi toivo lisää mainoksia missään kanavassa. Heille yrityksen lähettämä viesti on yleensä vain turhake, jonka voi blokata tai jättää huomiotta. Ilmiöön on kuitenkin yksi vastalääke.

Ainutlaatuista palvelua asiakkaillemme! Nyt logistiikan ulkoistuksen koko menu samasta pöydästä

28.9.2018

Syksy käynnistyy upealla uutisella: Posti ja sisälogistiikan edelläkävijä Transval Group yhdistävät voimansa ja pystyvät pian tarjoamaan asiakkailleen ennennäkemättömän logistiikan palvelukokonaisuuden. Postin strategisena tavoitteena on uudistuminen ja kasvu logistiikan ulkoistusratkaisuissa. Uskomme, että digitalisaation ja palveluiden lisääntyvä kysyntä tarjoavat kasvumahdollisuuksia Suomessa..

Tutkimus: suoramarkkinoinnin kanavasuunnitelmat ja kuluttajien toiveet eivät kohtaa

24.9.2018

Postin ja IRO Researchin tutkimukset osoittavat, että markkinointipäättäjien ajatukset kohdennetun asiakkuusviestinnän tulevista kanavavalinnoista ovat kaukana kuluttajien toiveista. Ne ovat ristiriidassa myös markkinointipäättäjien omien kuluttajakokemusten kanssa.

POP Vakuutus tavoittaa muuttajat siellä, missä tarve on suurin

21.9.2018

Markkinointi kannattaa sijoittaa sinne, missä se tarjoaa asiakkaalle eniten hyötyä. Widget-mainos muuttoilmoituslomakkeen kyljessä on osoittautunut POP Vakuutukselle tehokkaaksi keinoksi kotivakuutusten markkinointiin.

Kotikuntoutus on tuonut Railille liikkumisen iloa ja toimintakykyä

18.9.2018

Railin tuikkivat silmät ovat vastassa toiminta- ja fysioterapeutti Juusoa Posti Kotipalveluista. Juuso on kuntouttanut Railia maaliskuusta lähtien hänen kotonaan Vantaalla. - Tyttäret sanovat, että kuntoni on ihan toisenlainen kuin alussa. Silloin en päässyt helposti sängystä ylös, mutta nyt se käy ilman apuvälineitäkin. Kahvat ovat silti tärkeitä tuomassa varmuutta. Eihän siitä mitään tulisi,..

Postin sunnuntaijakelut ja Fast track vauhdittavat joulun verkkokauppaa

13.9.2018

Jaamme paketteja joulusesonkina myös sunnuntaisin – asiakkaille ei lisämaksua palvelusta. Aloitamme verkkokaupan pakettitoimitukset seitsemänä päivänä viikossa. Paketteja noudetaan ja toimitetaan vastaanottajille joulusesonkina normaalien jakelupäivien lisäksi neljänä sunnuntaina 25.11. – 16.12. välisenä aikana.   Jo nyt kuljetamme paketteja kuutena päivänä viikossa läpi vuoden!

Vähemmän vakoilua, enemmän luottamusta – kuinka tavoittaa kuluttajat vastuullisemmin

12.9.2018

Kevään kestokauhistus GDPR on nostanut vastuullisuuden myös markkinointipiirien puheenaiheeksi. Yrityksissä on huomattu, että markkinointia ei kannata perustaa vain stalkkaamalla saatuihin asiakastietoihin tai kohdeyleisöjä häiritsevään mainontaan. Markkinoinnin työkalupakista löytyy vastuullisempiakin keinoja käyttää dataa ja puhutella asiakkaita.

Nopeutta ja kapasiteettia pitkälle tulevaisuuteen – uusi rahtiterminaali tuo etuja Postin asiakkaille

4.9.2018

Heinäkuussa valmistunut Vantaan Viinikkalan jättiterminaali on uusin esimerkki Postin vahvoista investoinneista rahtiliikenteen palveluihin. Terminaalin kautta kulkee toimituksia yrityksille, kuluttajille ja työmaille.

Taloyhtiöiden asukkaat suosivat Smartpost-automaattia

28.8.2018

Käyttäjät suosittelevat automaattia tutuilleen. Asuin- ja toimistokiinteistöjen tiloihin asennettuja Smarpost-automaatteja löytyy nyt jo monelta paikkakunnalta. Jopa 65,9 % suosittelisi kiinteistössään olevaa automaattia tutuilleen. Muun muassa näin asukkaat kommentoivat palvelua kesällä tehdyssä kyselyssä:  "Aivan upea idea saada paketit omaan rappuun.” "Smartpost-automaatti on aivan loistava..

Vauhtia myymälän ja verkkokaupan yhteispeliin

15.8.2018

Euroopan metropolien kauppatavat tulevat Suomeen  Kun verkkokaupan kasvu alkaa olla jo itsestäänselvyys, puhutaan edelläkävijäyrityksissä nyt monikanavaisen kaupan mahdollisuuksista. Verkkokauppaa ja kivijalkamyymälää ei enää nähdä vastakohtina, vaan toisiaan täydentävinä kanavina.

Kansallispukuja postimerkeissä

13.7.2018

  Kansallispukuja postimerkeissä, komeroiden kätköissä ja kokoelmassani Posti toteutti yhdessä Suomen Kansallispukukeskuksen kanssa kansallispukuaiheiset uutuuspostimerkit. Huippua! Merkeissä esitellään 2000-luvulla tarkistetut eli uudelleen kootut Uskelan ja Jääsken naisten kansallispuvut. 

Elintarvikkeita, vihanneksia ja aterioita – Posti laajensi palvelujaan elintarvikelogistiikassa

28.6.2018

Posti on kasvanut elintarviketeollisuuden, päivittäistavarakaupan ja Foodservice-sektorin vahvaksi logistiikkakumppaniksi.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!