Palaa: Posti.fi

Suosituimmat:

Etäpalvelut tulevat kotiin

20.11.2017

Etäpalvelut kotihoidossa ovat päivän trendi Lääkäri- ja terapiakäynneistä hoidetaan yhä suurempi osa etäkäynteinä, samoin työterveyshuollon palveluista. Ikääntyneiden palveluissa eri toimijat kehittävät kilpaa erilaisia etäpalvelukeskuksia ja -palveluja. Hukkuvatko asiakkaan toiveet ja tarpeet kehityksen vauhdissa? Asiakkaille on tärkeintä tietää, että tarvittava apu löytyy oikeaan aikaan,..

Postityöntekijä kunnan kotihoidon apuun - miten se on mahdollista?

20.11.2017

Panostamme työntekijöidemme osaamiseen ja ammattitaitoon

“Verkkokauppa on meille tärkeä asiakashankintakanava”

10.11.2017

Verkkokaupassa asiakkaiden on helppo tutustua tuotteisiin ja siirtyä sitten jatkamaan ostoksia kotikutsuille, tietää ekologisiin lasten- ja naistenvaatteisiin erikoistuneen Noshin omistaja Hanna Rannila.

Kuluttaja ei kaipaa teknologiaa vaan toimivia palveluja

8.11.2017

Smart City -seminaarissa puhuttiin siitä, miten teknologia ja tekoäly muuttavat kaupunkeja, asumista ja työn tekemistä. Posti esitteli tapahtumassa kiinteistöjen oman postin.

Lasten ideoimat tulevaisuuden esineet Omakuvapostimerkeissä

25.10.2017

Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi Arabian taideosastoyhdistys kutsui kaikki Suomen neljäsluokkalaiset oppilaat ideoimaan tulevaisuuden esineitä. Oppilaat saivat suunnitella oman esineensä, ja valitut viisi luokkaa pääsivät toteuttamaan ideansa savesta.

Nopeutta ja läpinäkyvyyttä lähetysten kulkuun

24.10.2017

Tiesithän, että voit tilata kaikki Postin paketti- että rahtilähetykset yhden tilauskanavan, Posti SmartShipin kautta. Tulostat järjestelmästä kuljetusasiakirjat, tilaat kuljetuksen ja hallitset omia osoitetietojasi. Lisäksi saat käyttöösi kätevän Dashboard-palvelun.

Valmiina loppuvuoden sesonkeihin – lisää automaatteja ja väliaikaisia noutopisteitä ympäri maata

23.10.2017

Pakettien nopea ja luotettava liikkuminen ovat verkko-ostoksia tehdessä keskeisiä kriteerejä. Loppuvuoden alennusmyynnit ja joulusesonki lähestyvät. Me postilaiset olemme valmiina!

Logistiikan merkitys ilmastonmuutoksessa

10.10.2017

Logistiikan merkitys ilmastonmuutoksessa Logistiikka on merkittävässä roolissa ilmastonmuutoksen hillinnässä. Suomi on sitoutunut vähentämään liikenteen päästöjä 50 % vuoteen 2030 mennessä. Posti on jo pitkään ollut oman sektorinsa suunnannäyttäjä ympäristövaikutusten pienentämisessä ja tarjoaa ainoana logistiikkayrityksenä Suomessa asiakkailleen 100 % hiilineutraalit kuljetukset.

Nyt kasvaa mobiiliverkkokauppa. Oletko mukana?

6.10.2017

Milleniaalit nopeimmin kasvava asiakasryhmä ”Kulutusikään tulleet milleniaalit nostavat nyt mobiiliverkkokaupan volyymeja”, kertoo Finpron kolmivuotisen ecom Growth –kasvuohjelman verkkokaupan asiantuntija Leevi Parsama. Viime vuosituhannen lopulla syntyneet nettisukupolven nuoret muodostavat verkkokauppojen ja -palvelujen nopeimmin kasvavan asiakasryhmän.

Hukkuuko tulos varastoinnin sesonkivaihteluihin?

6.10.2017

Hukkuuko tulos varastoinnin sesonkivaihteluihin? 

Mukaan Japanin suurimpaan verkkokauppaan!

3.10.2017

Japanissa on valtavat markkinat ja kysyntää suomalaisille tuotteille. ”Helpoin tie japanilaisen kuluttajan luo kulkee verkkokaupan kautta”, sanoo Finpron paikallisen toimiston johtaja Pekka Laitinen

Smartpost laajentaa yrittäjien palveluiden markkina-alueeksi koko Suomen

26.9.2017

Digitaalisuus tuo uudet mahdollisuudet myös perinteisiä käsityötaitoja tarjoaville yrittäjille. Vuonna 2016 vuoden käsityöläiseksi valitun Juho Ervingin suutarinpalveluja saa nyt 24/7 ja koko Suomessa.  Suutarinpalvelua Helsingin Töölössä tarjoavan yrittäjä Suutari J. Ervingin markkina-alue ja palvelut laajentuvat kattamaan koko Suomen. Laajentumisen mahdollistaa Postin uusin erilaisille..

Kymmenen faktaa Postin Kotipalveluista

22.9.2017

Posti aikoo kasvaa kotipalveluissa, mutta puheet jakajien tekemästä saattohoitopalveluista olivat uutisankka, kirjoittaa Postipalveluista vastaava johtaja Turkka Kuusisto.

Kysyvä ei tieltä eksy – Sanna ei eksy koskaan

22.9.2017

Pyysimme työntekijöiltämme ilmiantoja arjen sankareista. Saimme vastauksena sydämellisiä viestejä täynnä ilotulitusta - esimerkiksi Sannaa kuvailtiin näin:

Suurin osa ostopäätöksistä tehdään jo ennen muuttoa

21.9.2017

Suomessa muuttaa vuosittain lähes miljoona ihmistä. Muutto on markkinoijalle mahdollisuus niin uuden asiakassuhteen luomiseen kuin olemassa olevan asiakassuhteen jatkamiseen.

Muuttajat lukuina

21.9.2017

  Suomessa muuttaa vuosittain miljoona ihmistä. Muutto on usein merkittävä elämäntapahtuma, johon liittyy monenlaisia kulutuspäätöksiä. Markkinoijalle se on mahdollisuus tavoittaa ostovalmis kohderyhmä juuri heille kohdistetulla, merkityksellisellä viestillä. Mutta keitä Suomen muuttajat ovat?

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!