Katso webinaaritallenne mainonnan spontaanista muistamisesta

mainonnan-spontaani-webinaari-tallenne.jpg

 

Tutkittua tietoa mainonnan tehosta

Klikkaa kuulemaan tutkittua tietoa mainonnan tehosta, kun Taloustutkimuksen Pauliina Aho ja Market Insight Manager Leeni Kiikkilä Postilta analysoivat Mainonnan spontaani muistaminen -tutkimuksen antia. 

Webinaarissa vastattiin  mm. kysymyksiin:

  • Mitkä ovat tehokkaimpia mediakanavia ja missä kanavissa nähty mainonta jää kuluttajien mieleen?
  • Ketkä ovat muistetuimpia mainostajia eri mediakanavissa?
  • Onko henkilön iällä tai sukupuolella vaikutusta mainonnan muistamiseen?

Täytä oheinen lomake ja hanki inspiraatiota yrityksesi mediavalintoihin katsomalla webinaaritallenne. 


Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme tietosi asiakastietojärjestelmäämme ja näin voimme muun muassa lähettää sinulle toivomasi sisällön tai kertoa mahdollisesta muutoksesta webinaariaikatauluun.