LATAA: Kuinka milleniaalit reagoivat perinteiseen suoramainontaan?

Kuinka nuoret reagoivat perinteisiin suoramainoksiin?

Myytin murtajat: Milleniaalit käyvät läpi postinsa

Oletko varma, että tavoitat digitaalisen median kautta milleniaalit ja jäät heidän mieliinsä? Diginatiivit ovat jatkuvan viestitulvan alla, joista suurin osa ei jätä heihin muistijälkeä tai aiheuta reaktioita. 

Tiesitkö, että 64 % milleniaaleista lukisi hyödyllisen tiedon mieluummin printtinä kuin sähköpostista? Tutkimusten mukaan postiluukusta tuleva suoramainos voikin olla tehokas tapa tulla huomatuksi digitaalisen hälyn läpi.

Lataamalla oppaan saat: 

  • Pikakatsauksen milleniaalin maailmaan
  • Tietoa, miksi digitaalisessa maailmassa eläviin milleniaaleihin voi vaikuttaa myös perinteisellä mainospostituksella
  • Vinkkejä milleniaaleille suunnatun viestin suunnitteluun

Opas perustuu USPS, eli United States Postal Servicen esitykseen (2016): Still Relevant: A Look at how Millennials Respond to Direct Mail. Lataa mielenkiintoinen opas täyttämällä lomake!


 Lataamalla tutkimuksen tulet saamaan meiltä lisää mielenkiintoista sisältöä. Posti tallentaa tiedot asiakastietojärjestelmäänsä.