Lataa tutkimus: mainonnan spontaani muistaminen 2016

Minkälainen mainonta jää oikeasti kuluttajien mieleen? 

Taloustutkimuksen tekemässä tutkimuksessa selvitettiin, minkä yritysten mainontaa suomalaiset muistavat spontaanisti nähneensä tai kuulleensa eri mediakanavissa viikon aikana.

Tutkittuihin mediakanaviin kuuluivat televisio, sosiaalinen media, internet, sähköposti. osoitteeton sekä osoitteellinen suoramainos, digitaaliset sekä painetut sanoma- ja aikakausilehdet, ulkomainonta sekä radio. 

Tutkimuksesta selviää:

  • Missä kanavissa nähdyt mainokset ovat jääneet parhaiten kuluttajien mieleen
  • Ketkä ovat muistetuimpia mainostajia eri mainoskanavissa 

Tutustu tutkimukseen.

mainonnan-sponttaani-muistaminen.jpg


Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme tietosi asiakastietojärjestelmäämme ja näin voimme muun muassa lähettää sinulle toivomasi sisällön tai kertoa mahdollisesta muutoksesta webinaariaikatauluun.