Lataa tutkimus: mainonnan spontaani muistaminen 2016

Minkälainen mainonta jää oikeasti kuluttajien mieleen? 

Taloustutkimuksen tekemässä tutkimuksessa selvitettiin, minkä yritysten mainontaa suomalaiset muistavat spontaanisti nähneensä tai kuulleensa eri mediakanavissa viikon aikana.

Tutkittuihin mediakanaviin kuuluivat televisio, sosiaalinen media, internet, sähköposti. osoitteeton sekä osoitteellinen suoramainos, digitaaliset sekä painetut sanoma- ja aikakausilehdet, ulkomainonta sekä radio. 

Tutkimuksesta selviää:

  • Missä kanavissa nähdyt mainokset ovat jääneet parhaiten kuluttajien mieleen
  • Ketkä ovat muistetuimpia mainostajia eri mainoskanavissa 

Tutustu tutkimukseen.

mainonnan-sponttaani-muistaminen.jpg


Lataamalla tutkimuksen tulet saamaan meiltä lisää mielenkiintoista sisältöä. Posti tallentaa tiedot asiakastietojärjestelmäänsä.