Palaa: Posti.fi

Suosituimmat:

“Verkkokauppa on meille tärkeä asiakashankintakanava”

10.11.2017

Verkkokaupassa asiakkaiden on helppo tutustua tuotteisiin ja siirtyä sitten jatkamaan ostoksia kotikutsuille, tietää ekologisiin lasten- ja naistenvaatteisiin erikoistuneen Noshin omistaja Hanna Rannila.

Kuluttaja ei kaipaa teknologiaa vaan toimivia palveluja

8.11.2017

Smart City -seminaarissa puhuttiin siitä, miten teknologia ja tekoäly muuttavat kaupunkeja, asumista ja työn tekemistä. Posti esitteli tapahtumassa kiinteistöjen oman postin.

Valmiina loppuvuoden sesonkeihin – lisää automaatteja ja väliaikaisia noutopisteitä ympäri maata

23.10.2017

Pakettien nopea ja luotettava liikkuminen ovat verkko-ostoksia tehdessä keskeisiä kriteerejä. Loppuvuoden alennusmyynnit ja joulusesonki lähestyvät. Me postilaiset olemme valmiina!

Nyt kasvaa mobiiliverkkokauppa. Oletko mukana?

6.10.2017

Milleniaalit nopeimmin kasvava asiakasryhmä ”Kulutusikään tulleet milleniaalit nostavat nyt mobiiliverkkokaupan volyymeja”, kertoo Finpron kolmivuotisen ecom Growth –kasvuohjelman verkkokaupan asiantuntija Leevi Parsama. Viime vuosituhannen lopulla syntyneet nettisukupolven nuoret muodostavat verkkokauppojen ja -palvelujen nopeimmin kasvavan asiakasryhmän.

Mukaan Japanin suurimpaan verkkokauppaan!

3.10.2017

Japanissa on valtavat markkinat ja kysyntää suomalaisille tuotteille. ”Helpoin tie japanilaisen kuluttajan luo kulkee verkkokaupan kautta”, sanoo Finpron paikallisen toimiston johtaja Pekka Laitinen

Smartpost laajentaa yrittäjien palveluiden markkina-alueeksi koko Suomen

26.9.2017

Digitaalisuus tuo uudet mahdollisuudet myös perinteisiä käsityötaitoja tarjoaville yrittäjille. Vuonna 2016 vuoden käsityöläiseksi valitun Juho Ervingin suutarinpalveluja saa nyt 24/7 ja koko Suomessa.  Suutarinpalvelua Helsingin Töölössä tarjoavan yrittäjä Suutari J. Ervingin markkina-alue ja palvelut laajentuvat kattamaan koko Suomen. Laajentumisen mahdollistaa Postin uusin erilaisille..

Viisas neuvo joka taloyhtiölle -ota tai jätä

19.9.2017

Smartpost on uusi täyden palvelun automaatti, joka järkeistää taloyhtiön juoksevat asiat tuomalla kaupungin kivijalkaliikkeet ja erilaiset palvelut asukkaiden luo. Siihen voi tilata ja palauttaa verkko-ostoksia sekä hoitaa erilaisia arkisia askareita.  Se on kuin oma posti kiinteistössäsi.

Verkon kautta maailmanmaineeseen

7.9.2017

Vipukirves on suomalainen innovaatio, jonka kysyntä räjähti maailmanlaajuiseksi verkon foorumien ja nettikaupan kautta. Nyt Raisiosta lähtee päivittäin pitkulaisia paketteja puun pilkkojille maapallon kaukaisimpiinkin kolkkiin.

Kymmenen metriä kangasta Postin S-paketissa

6.9.2017

Porilainen yhden naisen verkkokauppa pipoiksi.fi myy itse tehtyjä asusteita, ompelutöitä ja kankaita. Usein tuotteet lähtevät asiakkaille kirjeenä tai S-koon pikkupakettina. Lähetyksen yrittäjä näppäilee menovalmiiksi netissä tai mobiilisovelluksella. Postimaksut hoituvat helposti verkkopankissa.

”Jos ei nyt lähde mukaan verkkokauppaan, jää pian ulos”

5.9.2017

Business-to-Business-verkkokauppa kasvaa. Kuluttajapuolelta tutun helpon nettiostamisen parhaat käytännöt siirtyvät pikkuhiljaa myös yritystenväliseen kauppaan. ”Jos ei nyt lähde mukaan, jää pian ulos”, sanoo asiantuntija.

Black Friday tulee – kuluttajat odottavat tarjouksiasi!

29.8.2017

Hullunmylly alkaa 24.marraskuuta. Yhdysvalloista maailmanlaajuiseksi levinnyt kaupan tarjouspäivä on Suomessakin iskenyt kuluttajien tietoisuuteen. Tarjousperjantaita odotetaan, ja sitä hehkutetaan jo nyt verkkokauppojen etusivuilla. Black Friday on startti kampanjoille, jotka usein jatkuvat yli viikonlopun tai koko viikon.

Digiajan kuluttaja vaatii kaupalta koko toimitusketjun evoluution

19.6.2017

Digiajan kuluttaja vaatii kaupalta koko toimitusketjun evoluution Logistiikassa kaupan ala on vetänyt digitalisoitumista maailmanlaajuisesti. Ali Baban ja Amazonin kaltaiset jättiläiset ovat mullistaneet kaupankäyntiä vauhdilla. Nyt monikanavaisuus on päivän sana. Yritykset miettivät uudelleen, mitä kannattaa pitää myymälöissä, mitä fyysisessä varastossa ja mitä tuotteita suoratoimituksen..

Asiakkaita myymälään ja leveyttä verkkokaupan valikoimaan

13.6.2017

Asiakkaita myymälään ja leveyttä verkkokaupan valikoimaan Uhkaako verkkokauppa näivettää kivijalkamyymälät? Kaupan alalla se tiedetään, verkkokauppa kotiintoimituksineen on jo hiljentänyt ovipumppujen laulua. Niin ei kuitenkaan tarvitse olla. Kivijalkamyymälä voi olla verkkokaupalle luonteva lisä, joka palvelee paikallista asiakasta monella tapaa.

Suomalaisille brändeille on imua Japanissa

6.6.2017

Rakuten on Japanin suurin markkinapaikka Japanin markkina on maailman 4. suurin ja siitä yli neljännes tapahtuu Rakutenin markkinapaikan kautta. Rakuten on yksi maailman suurimmista sähköisistä markkinapaikoista Alibaban ja Amazonin rinnalla ja markkinajohtaja Japanissa. Meillä oli ilo isännöidä asiakastilaisuutta suomalaisille verkkokaupoille ja suomalaisten tuotteiden valmistajille yhdessä..

Tanssikengät Turusta Kontiolahdelle seuraavaksi arkipäiväksi

16.5.2017

 

Pakettiautomaatit suosittuja Suomessa ja Baltian maissa

10.5.2017

Ruotsalaisten verkkokauppa-asiakkaiden ostokäyttäytyminen eroaa merkittävästi siitä, miten Suomessa ja Baltian maissa toimitaan. Näissä maissa kuluttajat vastaanottavat lähetyksensä mieluiten suoraan pakettiautomaattiin, kun taas Ruotsissa ne noudetaan yleensä postista.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!