Palaa: Posti.fi

Tutkimus: Suoramainos jää mieleen

7.2.2019

Tutkimusten mukaan osoitteeton suoramainonta on kanava, jossa mainokset muistetaan spontaanisti kaikkein parhaiten. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?

Tutkimus: suoramarkkinoinnin kanavasuunnitelmat ja kuluttajien toiveet eivät kohtaa

24.9.2018

Postin ja IRO Researchin tutkimukset osoittavat, että markkinointipäättäjien ajatukset kohdennetun asiakkuusviestinnän tulevista kanavavalinnoista ovat kaukana kuluttajien toiveista. Ne ovat ristiriidassa myös markkinointipäättäjien omien kuluttajakokemusten kanssa.

Taloyhtiöiden asukkaat suosivat Smartpost-automaattia

28.8.2018

Käyttäjät suosittelevat automaattia tutuilleen. Asuin- ja toimistokiinteistöjen tiloihin asennettuja Smarpost-automaatteja löytyy nyt jo monelta paikkakunnalta. Jopa 65,9 % suosittelisi kiinteistössään olevaa automaattia tutuilleen. Muun muassa näin asukkaat kommentoivat palvelua kesällä tehdyssä kyselyssä:  "Aivan upea idea saada paketit omaan rappuun.” "Smartpost-automaatti on aivan loistava..

Tutkimus: Kotiin saatavien palvelujen verohelpotuksia ei tunneta

25.4.2017

Moni seniori hyötyisi palveluista, joilla voi täydentää muun muassa kunnallista kotihoitoa. Taloustutkimuksen huhtikuussa tekemän tutkimuksen mukaan yksityisiä palveluja ostetaan Suomessa varsin vähän kotiin. Vain 8 % 15−79-vuotiaista vastanneista oli tilannut yksityisiä palveluita kotiin vuoden aikana. Tutkimuksen mukaan 60 % suomalaisista ei tunne oikeutta kotipalveluiden verohelpotuksiin.

Korteissa on tunnelmaa − tutkimus lähettämisen motiiveista

4.11.2016

Kortti ja kirje liitetään vahvasti positiivisiin, henkilökohtaisiin tunteisiin, selviää IROResearchin Postille toteuttamasta tutkimuksesta. Siinä missä sosiaalinen media on arkipäiväistynyt, on kortin ja kirjeen arvo yksilöllisyydessä ja henkilökohtaisuudessa.

Postin tuoma kirje ja mainosposti huomataan sähköistä viestiä paremmin

30.5.2016

Jokaisessa kodissa on hyvin todennäköisesti paikka, johon päivän posti laitetaan lähempää tutustumista varten. Fyysinen posti on näkyvillä pitkään, monesti useita päiviä. Postia käsitellään useita kertoja ja sitä siirretään huoneiden välillä. Postin kautta saadut laskut myös maksetaan yleisemmin eräpäivään mennessä kuin sähköpostitse vastaanotetut. Mitä mieluisammasta lähettäjästä on kyse, sitä..

Huomattu ja kustannustehokas monimediakampanja

14.4.2016

Postin ystävänpäiväkortin kampanjan tavoite toteutui hienosti. Suomalaiset lähettivät ystävänpäiväkortteja enemmän kuin edellisinä vuosina ja kampanja lisäsi entisestään kiinnostusta korttien lähettämiseen. Tämän lisäksi mainonnasta pidettiin ja se huomattiin. Kampanjan vahvana veturina toimi laajan kohderyhmän Postinen. Kampanjassa käytettiin laajasti eri medioita. Monikanavaisuus ja materiaalin..

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!