Palaa: Posti.fi

Suosituimmat:

Verkkokaupan toimitustavat pähkinän kuoressa

19.4.2018

Verkkokaupat voivat nykyisin tarjota niin kätevät ja nopeat toimitukset, että asiakkaan ei useimmissa tapauksissa enää kannata itse lähteä liikenteeseen ja ostoksille. Verkkokaupan valikoimat ovat laajat, tuotekuvaukset paremmat kuin myymälässä ja muiden tuotteen ostaneiden vertaisarviot helposti nähtävissä. Jotta verkkokaupasta ostava asiakas olisi tyytyväinen myös toimitukseen, kannattaa..

Nämä maksutavat jyräävät verkkokaupassa

19.4.2018

Viisi vinkkiä verkkokaupan maksutapojen valintaan Verkkokaupassa ostosten tekeminen ei saa jäädä siitä kiinni, että asiakkaan toivomaa maksutapaa ei löydy. Maksutavan on kuitenkin oltava turvallinen ja helppo sekä asiakkaalle että kauppiaalle. Tässä viisi vinkkiä verkkokauppiaalle maksutapojen valintaan.

Nouto- ja jakelupalvelu joustaa myyntisesongeissa ja loma-aikoina

12.4.2018

Kesä lähestyy – varauduthan tarvitsemiisi joustoihin nouto- ja jakelupalvelussa Nyt kannattaa miettiä kevään tulevia myyntisesonkeja ja varata lisänoudot ajoissa. Huomioithan myös nouto- ja jakelupalvelun tarpeet kesälomien ajaksi ja muutokset hinnoitteluun palvelun keskeytyksessä.

Viisi vinkkiä verkkokaupan ohjelmiston valintaan

12.4.2018

Harkitsetko verkkokaupan käynnistämistä? Jos asiakaskohderyhmät, markkinointi ja tuotestrategiat ovat jo hanskassa, voi seuraavana olla vuorossa verkkokaupan tekniikka - eli ohjelmiston valinta. Tässä viisi vinkkiä, jotka auttavat valitsemaan verkkokaupallesi sopivan ohjelmiston. 

Tietosuoja Postissa

15.3.2018

Henkilötietojen asianmukaiseen käsittelyyn suhtaudutaan Postissa vakavasti. Tähän kuuluu tietojen oikeudenmukainen, läpinäkyvä käsittely sekä tietosuojan periaatteiden tunnustaminen ja noudattaminen. Rekisteröidyn oikeuksia kunnioitetaan ja tietoja käsitellään vain laillisin perustein ja siinä laajuudessa kuin on välttämätöntä Postin tarjoamien palveluiden hoitamiseksi.

Opas: Kuinka milleniaalit reagoivat perinteiseen suoramainontaan?

29.12.2017

Oletko varma, että tavoitat digitaalisen median kautta milleniaalit ja jäät heidän mieliinsä? Diginatiivit ovat jatkuvan  viestitulvan alla , joista suurin osa  ei jätä   heihin muistijälkeä tai aiheuta reaktioita.

Miten Suomi muuttaa - Tutustu suomalaisiin muuttajiin

29.12.2017

Tee tuloksellista markkinointia muuttajamarkkinoinnin avulla Muuttaminen moninkertaistaa hankintojen määrän, tehden muuttajista houkuttelevan kohderyhmän markkinoijille. Miten Suomi muuttaa -raportista saat tietoa muuttajien määristä sekä kohdentamista helpottavaa dataa, mikä auttaa markkinoinnin sisällön suunnittelussa.

Tutustu tutkimukseen: Perinteiset B2B-tilauskanavat ovat vaihtumassa verkkokauppaan

29.12.2017

Verkkokauppa ja perilletoimitukset ovat voimakkaassa kasvussa B2B-yrityksillä. Lue 3 trendiä, jotka vaikuttavat B2B-verkkokaupoissa juuri nyt. 

Webinaari: Kasvata verkkokauppasi Euroopan kokoiseksi

28.12.2017

Noin puolen tunnin tietoiskussa käsittelemme tärkeimmät pointit verkkokaupan kuljetusten laajentamiseksi Eurooppaan. Esittelijöinä toimivat Petteri Nummela ja Ranja Pasivirta Postin kansainvälisestä pakettiyksiköstä.

Tietopaketti Japanin markkinoille haluaville

21.12.2017

Suomen hyvä maine Japanissa kannattaa hyödyntää juuri nyt

Lataa rahtikirjan täyttöohje

17.5.2017

Näin onnistut rahtikirjan täyttämisessä.

Lataa Rahditusperusteiden ABC -opas

17.5.2017

Rahdin hinta määräytyy rahditusperusteen ja kuljetettavan matkan mukaan.

Katso webinaaritallenne mainonnan spontaanista muistamisesta

17.5.2017

Lataa Tutkimus Baltian verkkokaupasta

27.2.2017

Tavaraverkkokauppa Baltian maissa 2016 Baltian maista löytyy paljon markkinapotentiaalia verkkokauppiaille. Tutustu uuteen tutkimukseemme kuluttajien käyttäytymisestä ja heidän odotuksistaan Virossa, Latviassa ja Liettuassa.

Lataa printtisuoran suunnittelukirja

1.1.2016

APUA MARKKINOINNIN SUUNNITTELUUN Nappaa vinkit toimivan kampanjan rakentamiseen. Oppaassa on esimerkkejä tuloksellisen suoran luomisesta ja selkeät vinkit tekemiseen

Miten ihmisen aivot reagoivat mainontaan

13.12.2016

Digitalisaation myötä brändit voivat tavoittaa ja kommunikoida kuluttajien kanssa lukemattomilla tavoilla. Mutta kun halutaan aktivoida toimintaan, ovatko kaikki kanavat yhtä tehokkaita? Kanadan posti tutki kattavassa neuromarkkinoinnin tutkimuksessa, kuinka painettu suoramainos ja digitaalinen sähköposti- tai display-mainos vaikuttavat kuluttajan aivoihin ja mitkä ovat tehokkaimpia mediakanavia.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!