Palaa: Posti.fi

Neljä myyttiä perinteisestä suorasta

16.2.2018

Ovatko perinteisen suoramainonnan päivät luetut? Uusien digitaalisten kanavien ja sovellusten keskellä saatetaan olettaa, että perinteisen printtisuoran päivät ovat luetut. Se on kuitenkin yksi myytti useista niistä, joita perinteiseen suoramainontaan liitetään.

Näin hyödynnät muuttajadataa käytännössä

16.2.2018

Muuttajadatan avulla voit lähestyä kohdennetusti juuri niitä kuluttajia, jotka ovat muuttamassa tai muuttaneet. Lue tästä, mihin kaikkeen muuttaja- ja asiakasdataa voi käyttää.

Näin teet vaikuttavan suoran

16.2.2018

Innovatiivisesti rakennettu perinteinen suora saavuttaa muita kanavia suurempaa sitoutuneisuutta, paremman vastausprosentin ja siten parempia tuloksia. Kokosimme yhteen vinkit, miten sen teossa onnistut.

Miljoona muuttoa, miljoona mahdollisuutta

15.2.2018

Suomessa muutetaan vuosittain miljoona kertaa. Asiakkaan muuton ei kuitenkaan tarvitse merkitä asiakassuhteen päättymistä. Sen sijaan muuton voi nähdä mahdollisuutena markkinoijalle; muuttajat ovat vastaanottavaista ja ostovalmista kohderyhmää. Yrityksen on tärkeää tuntea muuttajakohderyhmä ja tarjota juuri heille räätälöityä palvelua. Olla oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.

Asiakasprofilointi avaimena myyntimenestykseen

15.2.2018

Asiakkaat ovat yrityksen ydin. Ei siis ihme, että hyvä asiakastuntemus on yksi yrityksen menestyksen kulmakivistä. On tiedettävä kenelle, mitä ja miksi tarjotaan. Kuluttaja-asiakkaiden profilointi, eli asiakaskannan tarkka kuvaus, auttaa yritystä omien asiakkaiden erityispiirteiden tunnistamisessa.

Korvatulehdus ja GDPR Tulee – Mistä lääkkeet?

15.1.2018

Ystäväni pieni lapsi poti korvatulehdusta, jonka vuoksi jouduttiin käymään lääkärissä. Sitkeä tulehdus ei hellittänyt, ja asiointikertoja kertyi viikossa useampia. Lopuksi isä tietysti sai vielä itse flunssan – uusi reissu samalle lääkäriasemalle.

Opas: Kuinka milleniaalit reagoivat perinteiseen suoramainontaan?

29.12.2017

Oletko varma, että tavoitat digitaalisen median kautta milleniaalit ja jäät heidän mieliinsä? Diginatiivit ovat jatkuvan  viestitulvan alla , joista suurin osa  ei jätä   heihin muistijälkeä tai aiheuta reaktioita.

Miten Suomi muuttaa - Tutustu suomalaisiin muuttajiin

29.12.2017

Tee tuloksellista markkinointia muuttajamarkkinoinnin avulla Muuttaminen moninkertaistaa hankintojen määrän, tehden muuttajista houkuttelevan kohderyhmän markkinoijille. Miten Suomi muuttaa -raportista saat tietoa muuttajien määristä sekä kohdentamista helpottavaa dataa, mikä auttaa markkinoinnin sisällön suunnittelussa.

Yritys, uskalla haastaa identiteettisi – vain niin voit hyötyä datasta

13.12.2017

Järjestimme asiakkaillemme kutsuvierastilaisuuden, jonka keynote-puhuja Gustav Martner muun muassa neuvoo Ruotsin hallitusta digitaalista mediaa koskevissa asioissa ja on sitä mieltä, että algoritmit tekevät mainoksista tyhmiä.

Burger King hurmaa hampurilaiskansaa makuelämyksillä ja kupongeilla

23.11.2017

  Nopea syöminen on kasvussa; pikaruokailu kasvaa 7 % vuosivauhdilla*, tarjonta laajenee koko ajan ja kuluttajalla on paljon vaihtoehtoja mistä valita. Kovassa kilpailussa on sekä tuotteen, konseptin että markkinoinnin oltava teräkunnossa - niiden tulee koskettaa kuluttajaa, tarjota jotain uniikkia ja lunastaa lupauksensa. 

Suurin osa ostopäätöksistä tehdään jo ennen muuttoa

21.9.2017

Suomessa muuttaa vuosittain lähes miljoona ihmistä. Muutto on markkinoijalle mahdollisuus niin uuden asiakassuhteen luomiseen kuin olemassa olevan asiakassuhteen jatkamiseen.

Muuttajat lukuina

21.9.2017

  Suomessa muuttaa vuosittain miljoona ihmistä. Muutto on usein merkittävä elämäntapahtuma, johon liittyy monenlaisia kulutuspäätöksiä. Markkinoijalle se on mahdollisuus tavoittaa ostovalmis kohderyhmä juuri heille kohdistetulla, merkityksellisellä viestillä. Mutta keitä Suomen muuttajat ovat?

Tavoita uudet asukkaat

21.9.2017

  Muuttajat ovat ostovalmista kohderyhmää. Muuttajien tavoittaminen muuttoa ympäröivinä viikkoina on mahdollisuus vaikuttaa kulutuspäätöksiin juuri silloin, kun niitä tehdään. Myös muuton jälkeisten kuukausien aikana käytetään tavallista enemmän rahaa. Uutta kotia esimerkiksi sisustetaan ja remontoidaan ja uudelta asuinalueelta etsitään palveluita.

Markkinoija, Hyödynnä muuttoilmoitus

21.9.2017

  Suomessa tehdään vuosittain lähes miljoona muuttoa. Muuttajista 80 prosenttia täyttää verkossa Postin ja maistraatin sähköisen muuttoilmoituslomakkeen, mikä tarkoittaa, että tiedämme ketkä ovat muuttamassa. Postin muuttajatarjoaman avulla hankit näkyvyyttä palveluillesi muuttoilmoituksen yhteyteen. Lisäksi voit kohdentaa verkkomainontaa muuttajille ohjelmallisen ostamisen kautta.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!