Palaa: Posti.fi

3,3 miljoonaa suomalaista tavoittava Postinen pysyy yritysten ja kuluttajien suosiossa

28.5.2019

Postinen on kasvanut yritysten suosimaksi ja kuluttajien pitämäksi printtimediaksi, joka huomataan ja jota luetaan. Tutkimme Postisen toimivuutta ja huomioarvoa säännöllisesti ja kehitämme sitä kuluttajien toiveiden mukaisesti.

Tunnetko asiakkaasi? Kasvattamalla asiakasymmärrystä lisäät myyntiä ja uusasiakashankintaa

22.5.2019

Tehokas markkinointi ja myynti edellyttävät dataa ja ymmärrystä. Lisäksi voimaan tullut GDPR eli tietosuoja-asetus asettaa entistä kovempia vaatimuksia rekisterinpitäjille, joilla on nykyisin velvollisuus pitää asiakastiedot ajantasaisina.

Rengasmainokset löytävät oikeisiin osoitteisiin Kontaktin avulla

6.5.2019

Syksy ja kevät ovat renkaidenvaihdon sesonkia ja myös Vannetukku Oy:n markkinoinnissa ja myynnissä erityisen kiireistä aikaa. Rengasmainokset ja kutsut renkaidenvaihtoon lähtevät liikkeelle juuri renkaiden vaihtoajan kynnyksellä, jotta asiakkaat ehtivät tarkistaa rengastilanteensa ja tehdä tilauksensa ajoissa ennen ensilumia tai keväällä lumien sulettua.

Kuusi syytä valita suoramainos

6.5.2019

Markkinointialan trendikatsauksissa jylläävät dataohjautuvuus, automaatio, tekoäly ja ylipäätään kaikki uusi ja digitaalinen. Painetulla suoramarkkinoinnilla on kuitenkin edelleen oma vahva sijansa ihmisten arjessa. Tutkimustieto kertoo, että printtisuora on usein nimensä mukaisesti suorin tie asiakkaiden tietoisuuteen.

Teoria sikseen, miten datavetoisuus näkyy arjessa?

1.4.2019

Data-driven on ollut digipalvelukehityksen trendisana jo pitkään, mutta harvoin sen soveltamisesta arjessa puhutaan konkretian tasolla. Konseptuaalisesti datavetoinen design- ja sovelluskehitys on helppo ymmärtää: hyödynnetään dataa ja analytiikkaa palveluiden suunnittelussa, muotoilussa, päätöksenteossa sekä itse sovelluksen tai palvelun kehittämisessä niin paljon kuin mahdollista.

Tutkimus: Suoramainos jää mieleen

7.2.2019

Tutkimusten mukaan osoitteeton suoramainonta on kanava, jossa mainokset muistetaan spontaanisti kaikkein parhaiten. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa?

Imatran kadut kuntopuntarissa

6.2.2019

Postin Katudata-palvelua käytettiin kesällä 2018 apuna Imatran katuverkoston kuntokartoituksessa. Palvelu keräsi myös tietoa liikennemerkkien määrästä ja sijainnista katujen varsilla. Kartoituksessa kerätty tieto luo perustaa muun muassa kaupungin tulevien asfaltointitöiden suunnittelulle.

Vastuullinen markkinointi – sanahelinää vai kassan kilinää?

13.12.2018

Vastuullisuusajattelun muuttuminen yritysten ja ihmisten jokapäiväisiksi teoiksi on asia, josta kiittää koko maapallo. Markkinoinnin puolella vastuullisuus edellyttää paljon muutakin kuin hyvien tekojen viestimistä – myös omien toimintatapojen pitää kestää päivänvaloa.

Löydä tarkoitus, niin menestyt

20.11.2018

Futuristi Ed Gillespie kävi lokakuun lopussa Posti Next -tapahtumassa ravistelemassa kuulijoitaan maailman muutoksesta. Satikutia saivat etenkin datataloutta hallitsevat internet-jätit. Hänen kasvureseptinsä yrityksille on selvä: kun palvelet koko yhteiskuntaa, menestyt. Ed Gillespie on futuristi, kirjailija ja vastuullisuuden asiantuntija, joka puhuu isoista aiheista: ilmastonmuutoksesta,..

Kysely: Vain murto-osa vähittäiskaupan pk-yrityksistä käyttää markkinoinnin automaatiota

13.11.2018

Uudet markkinoinnin työkalut ja asiakasrekisterien parempi ylläpito voivat tarjota vähittäiskaupan pk-yrityksille runsaasti käyttämättömiä tehostamismahdollisuuksia.

”Relevanssi voittaa aina frekvenssin” – kolme pointtia markkinoijalle

5.11.2018

Markkinointia palvelevien kanavien, datan, teknologioiden ja työkalujen määrä on kasvanut viime vuosina valtavasti. Samaan tahtiin on mullistunut myös tapa tehdä markkinointia. Ydin on kuitenkin säilynyt ennallaan. Markkinoinnin tavoite on yhä kasvattaa kysyntää kertomalla asiakkaille merkityksellistä tietoa ja tarinoita, jotka herättävät kiinnostuksen ja vahvistavat luottamusta.

Luotamme Postin osaamiseen asiakasdatamme päivittämisessä ja rikastamisessa

16.10.2018

Otavamedia Postin suoramarkkinointipalvelujen pitkäaikaisena asiakkaana arvostaa sitä, että Postilla on merkittävää datan käsittelyn erikoisosaamista. Sillä se jos mikä on tärkeää yritykselle, jonka asiakasrekisteri on todella suuri ja jolta lähtee päivittäin valtava määrä markkinointiviestejä. Postin palvelu pitää huolen siitä, että viestit tavoittavat mahdollisimman hyvin oikeat vastaanottajat.

Onko markkinointipaletissasi sijaa empatialle?

3.10.2018

Brändin kehittämisen ja arkisen kampanjatyön tuoksinassa me markkinoijat kiinnitämme liian vähän huomiota siihen, mitä asiakkaat oikeasti haluavat. Iso osa kuluttajista ei esimerkiksi toivo lisää mainoksia missään kanavassa. Heille yrityksen lähettämä viesti on yleensä vain turhake, jonka voi blokata tai jättää huomiotta. Ilmiöön on kuitenkin yksi vastalääke.

Tutkimus: suoramarkkinoinnin kanavasuunnitelmat ja kuluttajien toiveet eivät kohtaa

24.9.2018

Postin ja IRO Researchin tutkimukset osoittavat, että markkinointipäättäjien ajatukset kohdennetun asiakkuusviestinnän tulevista kanavavalinnoista ovat kaukana kuluttajien toiveista. Ne ovat ristiriidassa myös markkinointipäättäjien omien kuluttajakokemusten kanssa.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!