Palaa: Posti.fi

Suosituimmat:

Joustavaa yhteistyötä erinomaisella palveluasenteella

4.4.2018

Tekstiilipalveluja toimittava Lindström Oy on 170 vuoden iällään vanhimpia yhä toimivia suomalaisia yrityksiä. Lindström tarvitsee toimintansa tueksi laajan kattauksen erilaisia logistiikkapalveluja, joista Posti on Suomessa vastannut vuodesta 2010 lähtien.

Yrityspostinumero – tyylikästä, kätevää ja asiakkaita palvelevaa

21.2.2018

Asiakasnäkökulma ratkaisi yrityspostinumeron valinnassa PRH:n (Patentti- ja rekisterihallituksen) asiakkaille Arkadiankadun toimipiste oli tuttu käyntipaikka yli 20 vuoden ajan. Samaiseen osoitteeseen päätyivät myös lähes kymmenellä eri postilokero-osoitteella lähetetyt kirjepostit.

Jimm’s salabim ja paketit ovat perillä!

22.12.2017

Suomen paras verkkokauppa peukuttaa Postia PC-pelaajien ja tietokoneen tehokäyttäjien verkkokauppa Jimm’s PC-Store Oy on myynyt tietokoneita, komponentteja ja viihde-elektroniikkaa yli 16 vuotta. Posti on toiminut yrityksen logistiikkakumppanina koko sen toimintahistorian ajan.

Burger King hurmaa hampurilaiskansaa makuelämyksillä ja kupongeilla

23.11.2017

  Nopea syöminen on kasvussa; pikaruokailu kasvaa 7 % vuosivauhdilla*, tarjonta laajenee koko ajan ja kuluttajalla on paljon vaihtoehtoja mistä valita. Kovassa kilpailussa on sekä tuotteen, konseptin että markkinoinnin oltava teräkunnossa - niiden tulee koskettaa kuluttajaa, tarjota jotain uniikkia ja lunastaa lupauksensa. 

“Verkkokauppa on meille tärkeä asiakashankintakanava”

10.11.2017

Verkkokaupassa asiakkaiden on helppo tutustua tuotteisiin ja siirtyä sitten jatkamaan ostoksia kotikutsuille, tietää ekologisiin lasten- ja naistenvaatteisiin erikoistuneen Noshin omistaja Hanna Rannila.

Nice&Spicy! Maistuvan salaattiannoksen voi nyt tilata Smartpost-automaattiin

18.9.2017

Kiinnostaisiko terveellinen ja maistuva salaattiannos kotitalon eteiseen toimitettuna? Salaattiravintola Pupu.fi kuuluu Postin uusimpiin Smartpost-yhteistyökumppaneihin pääkaupunkiseudulla.

Bittiaika puskee työkalu- ja varaosakauppaan – tutkimus povaa hidasta mutta varmaa muutosta

30.8.2017

Uusi B-to-B verkkokauppatutkimus kertoo, että digitalisaatio on muuttamassa myös jähmeinä pidettyjä työkalu- ja varaosakaupan jakelukuvioita. Japanilaisen Makitan Suomen maahantuonnissa kehitys näkyy etenkin muutoksina tilaus- ja toimitustavoissa sekä myyntiedustajien työssä.

Suomalaista ruokakulttuuria bitteinä ja paperilla

22.6.2017

Sähköisen ja paperisen viestinnän parhaat puolet hyötykäytössä – Suomaalisuuden arvostus ruuassa on nyt huippulukemissa, olemme suorastaan aallonharjalla, toteaa Ruokatieto Yhdistyksen toiminnanjohtaja Tiina Lampisjärvi.  – Viestintä on ydintoimintaamme. Pienenä yhdistyksenä käytämme paljon sähköisiä kanavia. Muun muassa yrityksille viestimme pääsääntöisesti sähköisesti. Pääkohderyhmämme ovat..

Kiertotalouden ytimessä − case Finlayson

20.6.2017

Jotain uutta, jotain vanhaa - Finlayson, RePack ja Posti Perinteikkäästä 200-vuotiaasta Finlaysonista on muutamassa vuodessa tullut kiertotalouden ja vastuullisen liiketoiminnan edelläkävijäbrändi Suomen tekstiilialalla. Finlaysonin kierrätyskampanjat ovat yksi näkyvä osoitus omaperäisestä ajattelusta ja kuluttajien osallistamisesta. - Kiertotalous on megatrendi ja siinä haluamme olla ihan..

Verkkokauppa janoaa markkinatietoa kohdemaasta

24.2.2017

Verkkokauppa janoaa markkinatietoa kohdemaasta Verkkokauppalähetykset kasvoivat viime vuonna 7,3 prosenttia eli noin miljoonalla paketilla Postin mukaan. Tavaravirtojen kokonaismäärästä kertoo jotain se, että suomalaiset ostavat verkosta tuotteita ja palveluja yli 10 miljardilla eurolla vuosittain. Verkkokaupan kasvu näkyy Suomessa etenkin pakettiautomaateilla. 

Varastonhoito ei ole yritysten ydinbisnestä

8.2.2017

TrendiWell ulkoisti varastotoiminnot Postille toimitusten varmuuden takaamiseksi. Suomalaisyritykset ovat toistaiseksi ulkoistaneet varastotoimintojaan ja toimitusketjujaan varsin maltillisesti muihin eurooppalaisiin kilpailijoihin verrattuna. Vain 13 prosenttia yrityksistä on ulkoistanut varastonsa, kun yleisesti Euroopassa määrä vaihtelee maittain 20-60 prosentin välillä.

Koodi helpottaa huoltolähetyksiä

6.2.2017

Koodi helpottaa huoltolähetyksiä Puhelimen voi lähettää huoltoon tai tietoturvalliseen kierrätykseen Helposti-koodin avulla.       Pienten elektroniikkalaitteiden lähettäminen huoltoon on helpottunut Postin otettua käyttöön Helposti-koodin.

Datalaitteet voi nyt kierrättää tietoturvallisesti uudella SEIFFI-palvelulla

6.2.2017

SER-kierrätys, Posti ja Kuusakoski Oy avaavat 6.2. uuden SEIFFI-palvelun, jolla voi kierrättää datalaitteet tietoturvallisesti Postin 1400 palvelupisteen kautta.

Romulle uusi elämä

2.2.2017

Ympäristöystävällistä, tehokasta ja nopeaa Noin 2 miljoonaa tonnia vuodessa erilaisia materiaaleja käsittelevä ja kierrättävä Kuusakoski haluaa oppia tuntemaan lisää materiaaleja ja kehittää uusia innovaatioita entistä tehokkaampien kierrätysratkaisujen eteen. Jopa 90 prosenttia materiaalista menee kierrätykseen tai hyötykäyttöön. Tiivis yhteistyö Postin kanssa on kestänyt viisi vuotta...

Verkkokauppias löytää kansainväliset markkinat kokeilemalla

23.1.2017

Valtteri Lindholm on onnistunut räväkällä markkinoinnilla kasvattamaan Varustelekasta menestyvän yrityksen. Nyt katse on kääntynyt ulkomaille. Varusteleka oppi nopeasti amerikkalaisten asiakkaiden toiveet      

EasyFit ja suoramainonta saavat ihmiset liikkeelle

23.1.2017

Kotimainen, franchising-periaatteella toimiva EasyFit on kasvanut nopeasti koko maan kattavaksi liikuntakeskusketjuksi. EasyFit liikuttaa jo lähes 60 000 suomalaista ympäri maata 50:ssä keskuksessa. Ja lisää keskuksia tulee jatkuvasti.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!