Palaa: Posti.fi

Suosituimmat:

Juomalogistiikka digiaikaan - Posti yhdistää Sinebrychoffin tuote- ja tietovirrat

12.6.2018

  Sinebrychoff on Suomen kolmanneksi vanhin yritys. 1819 perustettu pieni panimo on kasvanut maamme johtavaksi oluiden, siiderien sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistajaksi. Tuotteillaan yritys on ollut osa suomalaisten arkea ja juhlaa kohta 200 vuoden ajan: Koff, Karhu, Battery, Coca-Cola tulevat Sinebrychoffilta.

Teknisen eristämisen asiantuntija kasvaa – logistiikkaa tehostaa uusi tietotekniikka

31.5.2018

Kespet Oy:n Vaajakosken-tehtaalta lähtee viikoittain noin 130 lavametriä peltipäällysteitä, peltiraaka-aineita, profiileja, teknisiä eristeitä ja asennustarvikkeita.

Suomalaistehdas huippuvedossa – päivittäin 30 rekallista pehmopaperia maailmalle

18.5.2018

Järvi-Suomen kauniissa maisemissa Mäntän tehtaalla valmistuu vuorokaudessa hulppeat 340 tonnia paperia. Gustav Adolf Serlachiuksen vuonna 1868 perustamassa tehtaassa syntyvät suomalaisesta ensikuidusta,

Pikkuliikkeestä pörssiyritykseksi – näin se onnistui

27.4.2018

Vuonna 1890 helsinkiläinen nuorimies Thomas Wulff avasi pienen paperikaupan Fredrikinkadulle Helsinkiin. Siitä alkoi kotimainen menestystarina, jonka myötä yritys on kasvanut Pohjoismaiden johtavaksi toimisto- ja työpaikkatuotteiden toimittajaksi.

Stark keskittyy ydintoimintaansa – keskusvarasto ja logistiikkapalvelut Postille

24.4.2018

Rakennustarvikeketju Stark halusi tehostaa logistiikkatoimintojaan, keskittyä ydintoimintaansa ja vahvistaa palvelutasoaan. Ratkaisuna Stark-ketjun Lahden keskusvarasto ja varastopalvelujen tuotanto siirtyivät Postille Orimattilan Pennalan varastokeskukseen vuoden 2017 lopulla.

Joustavaa yhteistyötä erinomaisella palveluasenteella

4.4.2018

Tekstiilipalveluja toimittava Lindström Oy on 170 vuoden iällään vanhimpia yhä toimivia suomalaisia yrityksiä. Lindström tarvitsee toimintansa tueksi laajan kattauksen erilaisia logistiikkapalveluja, joista Posti on Suomessa vastannut vuodesta 2010 lähtien.

Yrityspostinumero – tyylikästä, kätevää ja asiakkaita palvelevaa

21.2.2018

Asiakasnäkökulma ratkaisi yrityspostinumeron valinnassa PRH:n (Patentti- ja rekisterihallituksen) asiakkaille Arkadiankadun toimipiste oli tuttu käyntipaikka yli 20 vuoden ajan. Samaiseen osoitteeseen päätyivät myös lähes kymmenellä eri postilokero-osoitteella lähetetyt kirjepostit.

Jimm’s salabim ja paketit ovat perillä!

22.12.2017

Suomen paras verkkokauppa peukuttaa Postia PC-pelaajien ja tietokoneen tehokäyttäjien verkkokauppa Jimm’s PC-Store Oy on myynyt tietokoneita, komponentteja ja viihde-elektroniikkaa yli 16 vuotta. Posti on toiminut yrityksen logistiikkakumppanina koko sen toimintahistorian ajan.

Burger King hurmaa hampurilaiskansaa makuelämyksillä ja kupongeilla

23.11.2017

  Nopea syöminen on kasvussa; pikaruokailu kasvaa 7 % vuosivauhdilla*, tarjonta laajenee koko ajan ja kuluttajalla on paljon vaihtoehtoja mistä valita. Kovassa kilpailussa on sekä tuotteen, konseptin että markkinoinnin oltava teräkunnossa - niiden tulee koskettaa kuluttajaa, tarjota jotain uniikkia ja lunastaa lupauksensa. 

“Verkkokauppa on meille tärkeä asiakashankintakanava”

10.11.2017

Verkkokaupassa asiakkaiden on helppo tutustua tuotteisiin ja siirtyä sitten jatkamaan ostoksia kotikutsuille, tietää ekologisiin lasten- ja naistenvaatteisiin erikoistuneen Noshin omistaja Hanna Rannila.

Nice&Spicy! Maistuvan salaattiannoksen voi nyt tilata Smartpost-automaattiin

18.9.2017

Kiinnostaisiko terveellinen ja maistuva salaattiannos kotitalon eteiseen toimitettuna? Salaattiravintola Pupu.fi kuuluu Postin uusimpiin Smartpost-yhteistyökumppaneihin pääkaupunkiseudulla.

Bittiaika puskee työkalu- ja varaosakauppaan – tutkimus povaa hidasta mutta varmaa muutosta

30.8.2017

Uusi B-to-B verkkokauppatutkimus kertoo, että digitalisaatio on muuttamassa myös jähmeinä pidettyjä työkalu- ja varaosakaupan jakelukuvioita. Japanilaisen Makitan Suomen maahantuonnissa kehitys näkyy etenkin muutoksina tilaus- ja toimitustavoissa sekä myyntiedustajien työssä.

Suomalaista ruokakulttuuria bitteinä ja paperilla

22.6.2017

Sähköisen ja paperisen viestinnän parhaat puolet hyötykäytössä – Suomaalisuuden arvostus ruuassa on nyt huippulukemissa, olemme suorastaan aallonharjalla, toteaa Ruokatieto Yhdistyksen toiminnanjohtaja Tiina Lampisjärvi.  – Viestintä on ydintoimintaamme. Pienenä yhdistyksenä käytämme paljon sähköisiä kanavia. Muun muassa yrityksille viestimme pääsääntöisesti sähköisesti. Pääkohderyhmämme ovat..

Kiertotalouden ytimessä − case Finlayson

20.6.2017

Jotain uutta, jotain vanhaa - Finlayson, RePack ja Posti Perinteikkäästä 200-vuotiaasta Finlaysonista on muutamassa vuodessa tullut kiertotalouden ja vastuullisen liiketoiminnan edelläkävijäbrändi Suomen tekstiilialalla. Finlaysonin kierrätyskampanjat ovat yksi näkyvä osoitus omaperäisestä ajattelusta ja kuluttajien osallistamisesta. - Kiertotalous on megatrendi ja siinä haluamme olla ihan..

Verkkokauppa janoaa markkinatietoa kohdemaasta

24.2.2017

Verkkokauppa janoaa markkinatietoa kohdemaasta Verkkokauppalähetykset kasvoivat viime vuonna 7,3 prosenttia eli noin miljoonalla paketilla Postin mukaan. Tavaravirtojen kokonaismäärästä kertoo jotain se, että suomalaiset ostavat verkosta tuotteita ja palveluja yli 10 miljardilla eurolla vuosittain. Verkkokaupan kasvu näkyy Suomessa etenkin pakettiautomaateilla. 

Varastonhoito ei ole yritysten ydinbisnestä

8.2.2017

TrendiWell ulkoisti varastotoiminnot Postille toimitusten varmuuden takaamiseksi. Suomalaisyritykset ovat toistaiseksi ulkoistaneet varastotoimintojaan ja toimitusketjujaan varsin maltillisesti muihin eurooppalaisiin kilpailijoihin verrattuna. Vain 13 prosenttia yrityksistä on ulkoistanut varastonsa, kun yleisesti Euroopassa määrä vaihtelee maittain 20-60 prosentin välillä.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!