Palaa: Posti.fi

Nice&Spicy! Maistuvan salaattiannoksen voi nyt tilata Smartpost-automaattiin

18.9.2017

Kiinnostaisiko terveellinen ja maistuva salaattiannos kotitalon eteiseen toimitettuna? Salaattiravintola Pupu.fi kuuluu Postin uusimpiin Smartpost-yhteistyökumppaneihin pääkaupunkiseudulla.

Bittiaika puskee työkalu- ja varaosakauppaan – tutkimus povaa hidasta mutta varmaa muutosta

30.8.2017

Uusi B-to-B verkkokauppatutkimus kertoo, että digitalisaatio on muuttamassa myös jähmeinä pidettyjä työkalu- ja varaosakaupan jakelukuvioita. Japanilaisen Makitan Suomen maahantuonnissa kehitys näkyy etenkin muutoksina tilaus- ja toimitustavoissa sekä myyntiedustajien työssä.

Suomalaista ruokakulttuuria bitteinä ja paperilla

22.6.2017

Sähköisen ja paperisen viestinnän parhaat puolet hyötykäytössä – Suomaalisuuden arvostus ruuassa on nyt huippulukemissa, olemme suorastaan aallonharjalla, toteaa Ruokatieto Yhdistyksen toiminnanjohtaja Tiina Lampisjärvi.  – Viestintä on ydintoimintaamme. Pienenä yhdistyksenä käytämme paljon sähköisiä kanavia. Muun muassa yrityksille viestimme pääsääntöisesti sähköisesti. Pääkohderyhmämme ovat..

Kiertotalouden ytimessä − case Finlayson

20.6.2017

Jotain uutta, jotain vanhaa - Finlayson, RePack ja Posti Perinteikkäästä 200-vuotiaasta Finlaysonista on muutamassa vuodessa tullut kiertotalouden ja vastuullisen liiketoiminnan edelläkävijäbrändi Suomen tekstiilialalla. Finlaysonin kierrätyskampanjat ovat yksi näkyvä osoitus omaperäisestä ajattelusta ja kuluttajien osallistamisesta. - Kiertotalous on megatrendi ja siinä haluamme olla ihan..

Verkkokauppa janoaa markkinatietoa kohdemaasta

24.2.2017

Verkkokauppa janoaa markkinatietoa kohdemaasta Verkkokauppalähetykset kasvoivat viime vuonna 7,3 prosenttia eli noin miljoonalla paketilla Postin mukaan. Tavaravirtojen kokonaismäärästä kertoo jotain se, että suomalaiset ostavat verkosta tuotteita ja palveluja yli 10 miljardilla eurolla vuosittain. Verkkokaupan kasvu näkyy Suomessa etenkin pakettiautomaateilla. 

Varastonhoito ei ole yritysten ydinbisnestä

8.2.2017

TrendiWell ulkoisti varastotoiminnot Postille toimitusten varmuuden takaamiseksi. Suomalaisyritykset ovat toistaiseksi ulkoistaneet varastotoimintojaan ja toimitusketjujaan varsin maltillisesti muihin eurooppalaisiin kilpailijoihin verrattuna. Vain 13 prosenttia yrityksistä on ulkoistanut varastonsa, kun yleisesti Euroopassa määrä vaihtelee maittain 20-60 prosentin välillä.

Koodi helpottaa huoltolähetyksiä

6.2.2017

Koodi helpottaa huoltolähetyksiä Puhelimen voi lähettää huoltoon tai tietoturvalliseen kierrätykseen Helposti-koodin avulla.       Pienten elektroniikkalaitteiden lähettäminen huoltoon on helpottunut Postin otettua käyttöön Helposti-koodin.

Datalaitteet voi nyt kierrättää tietoturvallisesti uudella SEIFFI-palvelulla

6.2.2017

SER-kierrätys, Posti ja Kuusakoski Oy avaavat 6.2. uuden SEIFFI-palvelun, jolla voi kierrättää datalaitteet tietoturvallisesti Postin 1400 palvelupisteen kautta.

Romulle uusi elämä

2.2.2017

Ympäristöystävällistä, tehokasta ja nopeaa Noin 2 miljoonaa tonnia vuodessa erilaisia materiaaleja käsittelevä ja kierrättävä Kuusakoski haluaa oppia tuntemaan lisää materiaaleja ja kehittää uusia innovaatioita entistä tehokkaampien kierrätysratkaisujen eteen. Jopa 90 prosenttia materiaalista menee kierrätykseen tai hyötykäyttöön. Tiivis yhteistyö Postin kanssa on kestänyt viisi vuotta...

Verkkokauppias löytää kansainväliset markkinat kokeilemalla

23.1.2017

Valtteri Lindholm on onnistunut räväkällä markkinoinnilla kasvattamaan Varustelekasta menestyvän yrityksen. Nyt katse on kääntynyt ulkomaille. Varusteleka oppi nopeasti amerikkalaisten asiakkaiden toiveet      

EasyFit ja Kotisuora saavat ihmiset liikkeelle

23.1.2017

Kotimainen, franchising-periaatteella toimiva EasyFit on kasvanut nopeasti koko maan kattavaksi liikuntakeskusketjuksi. EasyFit liikuttaa jo lähes 60 000 suomalaista ympäri maata 50:ssä keskuksessa. Ja lisää keskuksia tulee jatkuvasti. - Koko liikunta-alan kasvu on reipasta. Vuonna 2015 kasvu oli 10 % ja alan liikevaihtokin kasvoi 5 % ja kasvu jatkuu, kertoo Ruoholahden EasyFit-yrittäjä ja..

Kylmiä kyytejä vihreillä valinnoilla

20.1.2017

Kylmiä kyytejä vihreillä valinnoilla Posti on tehnyt ammattikylmälaitteita ja -teknologiaa kehittävän Huurre Groupin Porkka-brändin kanssa yhteistyötä jo 10 vuotta. Huurre arvostaa Postin nopeita kuljetuksia, korkeaa laatua ja ympäristöystävällisiä kuljetuksia.

Asiakaslehti tukee brändimielikuvaa ja hoitaa asiakassuhteita

18.1.2017

Helen Oy on panostanut asiakasdialogiin ja asiakasviestintään jo vuosia. Käytössä ovat sekä digi- että printtikanavat. Yksi asiakassuhdemarkkinoinnin perusvälineistä on paperinen asiakaslehti: Helen-lehdellä on jo vuosia ollut merkittävä rooli asiakasviestinnässä ja lehden sisältöjä hyödynnetään myös digikanavissa. – Asiakaslehti on meille sekä brändin vahvistaja että viestintäkanava, sanoo Helen..

Ikkunoiden ja ovien shoppaus käden käänteessä netissä

20.12.2016

Ovet ja ikkunat verkkokaupasta rakentajalle Pyhäntäläinen perheyhtiö Piklas on valmistanut 40-vuotisen taipaleensa aikana yli 1,5 miljoonaa ikkunaa. Vuonna 2014 Piklas avasi ikkunoiden verkkokaupan, joka tarjoaa tuotteet suoraan tehtaalta kuluttajille. Vuotta myöhemmin valikoimaan tulivat myös ulko-ovet. Viimeisten kolmen vuoden aikana yrityksen tuotanto on kaksinkertaistunut. Verkkokaupan..

Postinen vie Nälkäpäivä-keräyksen jokaiseen suomalaiseen kotiin

15.12.2016

Kukapa meistä ei olisi kohdannut Punaisen Ristin liiveihin sonnustautuneita lipaskerääjiä Nälkäpäivänä. Tuhannet vapaaehtoiset ympäri Suomen jalkautuvat syksyisin toreille ja turuille ja keräävät kasaan jopa yli puolet Nälkäpäivä-kampanjan tuotosta. Kolmipäiväinen lipaskeräys on Nälkäpäivä-kampanjan kohokohta, jota pohjustetaan medianäkyvyydellä ja tuetaan muilla keräyskanavilla.

Kevätaurinko ja suoraposti - Eurobikerin tehokkaat myynnin buustaajat

16.11.2016

Moottoripyöräilijöiden ajovarusteisiin, asuihin ja tarvikkeisiin erikoistunut Eurobiker on perustettu vuonna 2001. Suorapostitukset ovat olleet markkinoinnin selkäranka jo 10 vuoden ajan. Printtisuora tuo asiakkaita liikkeeseen vielä viikkoja varsinaisen kampanja-ajan jälkeenkin. – Vahvasti fiilisjuttu, toteaa Eurobikerin markkinointipäällikkö Saku Erikkilä, – Kun kevätaurinko paistaa ja..

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!