Palaa: Posti.fi

Katudata - usein kysyttyä

12.6.2018

  Mikä on Katudata-tilannekuvapalvelu? Katudata-tilannekuvapalvelu on älykäs ratkaisu teiden ja ympäristöinfran tehokkaampaan kunnossapitoon.

Kuinka data tekee arjesta helpompaa? Esittelyssä kolme innovaatiota

11.6.2018

Data ja datankäyttö ovat kasvaneet räjähdysmäisesti ja kehitysvauhti vain kiihtyy. Kaikkien palveluntuottajien yhteisenä haasteena on se, kuinka saadaan tämä data tekemään arjesta helpompaa. Myös Posti läpikäy historiansa suurinta murrosta. Mittavat verkostot, suomalaisten ja Suomen perinpohjainen tuntemus sekä laaja digitaalinen osaaminen ovat mahdollistaneet useiden merkittävien innovaatioiden..

Minna Immonen saa kukkien sävyt hehkumaan

9.5.2018

Minna Immonen tunnetaan hehkuvista kukkakuvituksistaan, joista on tehty satoja postikortteja. Posti julkaisi 9. toukokuuta viisi Minnan kuvittamaa postimerkkiä, joiden aiheiksi hän valitsi omia lempikukkiaan, mm. ruusupionin, hortensian, unikon, kissankellon ja päivänkakkaran.

Nouto- ja jakelupalvelu joustaa myyntisesongeissa ja loma-aikoina

12.4.2018

Kesä lähestyy – varauduthan tarvitsemiisi joustoihin nouto- ja jakelupalvelussa Nyt kannattaa miettiä kevään tulevia myyntisesonkeja ja varata lisänoudot ajoissa. Huomioithan myös nouto- ja jakelupalvelun tarpeet kesälomien ajaksi ja muutokset hinnoitteluun palvelun keskeytyksessä.

Arjen sankarit: Muodostelmaluistelu on yhteistyötä

5.4.2018

Postin Yritysasiakaspalvelussa työskentelee kaksi maailmanluokan luistelijaa: Martina Timonen ja Heta Saukkola. Pienestä pitäen jäällä viihtynyt kaksikko tavoittelee kultaa samassa joukkueessa ja työporukassa. - Muodostelmaluistelijalta vaaditaan tietynlaista pelisilmää, yhteistyökykyä ja taitoa hahmottaa, missä kaveri menee, Martina kertoo, - ja tietysti luistelutaitoa. Nämä taidot ovat vieneet..

Smartpost-automaatti on tätä päivää

23.3.2018

Smartpost-automaatti lisää asukkaiden ja käyttäjien tyytyväisyyttä kerrostaloissa ja toimistokiinteistöissä Postin Smartpost-pakettiautomaatti on tätä päivää: se tuo verkkokaupan ostokset ja muut pakettitoimitukset suoraan taloyhtiön tai toimistokiinteistön tiloihin vaivattomasti ja pienin kustannuksin.

Posti Fast Track – saman päivän toimitus kuutena päivänä viikossa

19.3.2018

Verkkokaupan paketit perille yhä nopeammin  Verkkokaupan asiakkaiden vaatimukset nousevat koko ajan. Postin uusi palvelu toimittaa tilaukset perille samana päivänä syksystä alkaen pääkaupunkiseudulla.

Tietosuoja Postissa

15.3.2018

Henkilötietojen asianmukaiseen käsittelyyn suhtaudutaan Postissa vakavasti. Tähän kuuluu tietojen oikeudenmukainen, läpinäkyvä käsittely sekä tietosuojan periaatteiden tunnustaminen ja noudattaminen. Rekisteröidyn oikeuksia kunnioitetaan ja tietoja käsitellään vain laillisin perustein ja siinä laajuudessa kuin on välttämätöntä Postin tarjoamien palveluiden hoitamiseksi.

Posti-Paten X Factor

9.3.2018

Tiesitkö, että postilaisten joukossa on ainakin yksi taitava muusikko, joka on esiintynyt niin Suomessa kuin Euroopassa? Häntä on nähty ja kuultu myös valkokankaalla ja radiossa.

Yrityspostinumero – tyylikästä, kätevää ja asiakkaita palvelevaa

21.2.2018

Asiakasnäkökulma ratkaisi yrityspostinumeron valinnassa PRH:n (Patentti- ja rekisterihallituksen) asiakkaille Arkadiankadun toimipiste oli tuttu käyntipaikka yli 20 vuoden ajan. Samaiseen osoitteeseen päätyivät myös lähes kymmenellä eri postilokero-osoitteella lähetetyt kirjepostit.

Näin hyödynnät muuttajadataa käytännössä

16.2.2018

Muuttajadatan avulla voit lähestyä kohdennetusti juuri niitä kuluttajia, jotka ovat muuttamassa tai muuttaneet. Lue tästä, mihin kaikkeen muuttaja- ja asiakasdataa voi käyttää.

Näin teet vaikuttavan suoran

16.2.2018

Innovatiivisesti rakennettu perinteinen suora saavuttaa muita kanavia suurempaa sitoutuneisuutta, paremman vastausprosentin ja siten parempia tuloksia. Kokosimme yhteen vinkit, miten sen teossa onnistut.

Miljoona muuttoa, miljoona mahdollisuutta

15.2.2018

Suomessa muutetaan vuosittain miljoona kertaa. Asiakkaan muuton ei kuitenkaan tarvitse merkitä asiakassuhteen päättymistä. Sen sijaan muuton voi nähdä mahdollisuutena markkinoijalle; muuttajat ovat vastaanottavaista ja ostovalmista kohderyhmää. Yrityksen on tärkeää tuntea muuttajakohderyhmä ja tarjota juuri heille räätälöityä palvelua. Olla oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.

Asiakasprofilointi avaimena myyntimenestykseen

15.2.2018

Asiakkaat ovat yrityksen ydin. Ei siis ihme, että hyvä asiakastuntemus on yksi yrityksen menestyksen kulmakivistä. On tiedettävä kenelle, mitä ja miksi tarjotaan. Kuluttaja-asiakkaiden profilointi, eli asiakaskannan tarkka kuvaus, auttaa yritystä omien asiakkaiden erityispiirteiden tunnistamisessa.

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!