Mikä on Katudata-tilannekuvapalvelu? Katudata-tilannekuvapalvelu on älykäs ratkaisu teiden ja ympäristöinfran tehokkaampaan kunnossapitoon.
Markkinointi ja data Katudata
Mikä on Katudata-tilannekuvapalvelu? Katudata-tilannekuvapalvelu on älykäs ratkaisu teiden ja ympäristöinfran tehokkaampaan kunnossapitoon.
Markkinointi ja data
Data ja datankäyttö ovat kasvaneet räjähdysmäisesti ja kehitysvauhti vain kiihtyy. Kaikkien palveluntuottajien yhteisenä haasteena on se, kuinka saadaan tämä data tekemään arjesta helpompaa. Myös Posti läpikäy historiansa suurinta murrosta. Mittavat verkostot, suomalaisten ja Suomen perinpohjainen tuntemus sekä laaja digitaalinen osaaminen ovat mahdollistaneet useiden merkittävien innovaatioiden..
Pinnalla
Minna Immonen tunnetaan hehkuvista kukkakuvituksistaan, joista on tehty satoja postikortteja. Posti julkaisi 9. toukokuuta viisi Minnan kuvittamaa postimerkkiä, joiden aiheiksi hän valitsi omia lempikukkiaan, mm. ruusupionin, hortensian, unikon, kissankellon ja päivänkakkaran.
Oppaat ja vinkit
Kesä lähestyy – varauduthan tarvitsemiisi joustoihin nouto- ja jakelupalvelussa Nyt kannattaa miettiä kevään tulevia myyntisesonkeja ja varata lisänoudot ajoissa. Huomioithan myös nouto- ja jakelupalvelun tarpeet kesälomien ajaksi ja muutokset hinnoitteluun palvelun keskeytyksessä.
Pinnalla
Postin Yritysasiakaspalvelussa työskentelee kaksi maailmanluokan luistelijaa: Martina Timonen ja Heta Saukkola. Pienestä pitäen jäällä viihtynyt kaksikko tavoittelee kultaa samassa joukkueessa ja työporukassa. - Muodostelmaluistelijalta vaaditaan tietynlaista pelisilmää, yhteistyökykyä ja taitoa hahmottaa, missä kaveri menee, Martina kertoo, - ja tietysti luistelutaitoa. Nämä taidot ovat vieneet..
Verkkokauppa
Smartpost-automaatti lisää asukkaiden ja käyttäjien tyytyväisyyttä kerrostaloissa ja toimistokiinteistöissä Postin Smartpost-pakettiautomaatti on tätä päivää: se tuo verkkokaupan ostokset ja muut pakettitoimitukset suoraan taloyhtiön tai toimistokiinteistön tiloihin vaivattomasti ja pienin kustannuksin.
Verkkokauppa
Verkkokaupan paketit perille yhä nopeammin Verkkokaupan asiakkaiden vaatimukset nousevat koko ajan. Postin uusi palvelu toimittaa tilaukset perille samana päivänä syksystä alkaen pääkaupunkiseudulla.
Markkinointi ja data Oppaat ja vinkit
Henkilötietojen asianmukaiseen käsittelyyn suhtaudutaan Postissa vakavasti. Tähän kuuluu tietojen oikeudenmukainen, läpinäkyvä käsittely sekä tietosuojan periaatteiden tunnustaminen ja noudattaminen. Rekisteröidyn oikeuksia kunnioitetaan ja tietoja käsitellään vain laillisin perustein ja siinä laajuudessa kuin on välttämätöntä Postin tarjoamien palveluiden hoitamiseksi.
Pinnalla
Tiesitkö, että postilaisten joukossa on ainakin yksi taitava muusikko, joka on esiintynyt niin Suomessa kuin Euroopassa? Häntä on nähty ja kuultu myös valkokankaalla ja radiossa.
Asiakascase
Asiakasnäkökulma ratkaisi yrityspostinumeron valinnassa PRH:n (Patentti- ja rekisterihallituksen) asiakkaille Arkadiankadun toimipiste oli tuttu käyntipaikka yli 20 vuoden ajan. Samaiseen osoitteeseen päätyivät myös lähes kymmenellä eri postilokero-osoitteella lähetetyt kirjepostit.
Markkinointi ja data Muuttajat
Muuttajadatan avulla voit lähestyä kohdennetusti juuri niitä kuluttajia, jotka ovat muuttamassa tai muuttaneet. Lue tästä, mihin kaikkeen muuttaja- ja asiakasdataa voi käyttää.
Markkinointi ja data Muuttajat
Innovatiivisesti rakennettu perinteinen suora saavuttaa muita kanavia suurempaa sitoutuneisuutta, paremman vastausprosentin ja siten parempia tuloksia. Kokosimme yhteen vinkit, miten sen teossa onnistut.
Markkinointi ja data Muuttajat
Suomessa muutetaan vuosittain miljoona kertaa. Asiakkaan muuton ei kuitenkaan tarvitse merkitä asiakassuhteen päättymistä. Sen sijaan muuton voi nähdä mahdollisuutena markkinoijalle; muuttajat ovat vastaanottavaista ja ostovalmista kohderyhmää. Yrityksen on tärkeää tuntea muuttajakohderyhmä ja tarjota juuri heille räätälöityä palvelua. Olla oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.
Markkinointi ja data
Asiakkaat ovat yrityksen ydin. Ei siis ihme, että hyvä asiakastuntemus on yksi yrityksen menestyksen kulmakivistä. On tiedettävä kenelle, mitä ja miksi tarjotaan. Kuluttaja-asiakkaiden profilointi, eli asiakaskannan tarkka kuvaus, auttaa yritystä omien asiakkaiden erityispiirteiden tunnistamisessa.