Suomalaiset verkkokauppiaat voivat nyt ostaa Postilta kansainvälinen asiakaspalautus- eli ERS-palvelun, joka toimii kätevästi molempiin suuntiin:
Verkkokauppa
Suomalaiset verkkokauppiaat voivat nyt ostaa Postilta kansainvälinen asiakaspalautus- eli ERS-palvelun, joka toimii kätevästi molempiin suuntiin:
Pinnalla
Mikä yhdistää asiakaskokemusta ja brändin rakentamista? Molempiin vaaditaan rohkeutta – ja vähintään saman verran nöyryyttä.
Postittaminen
Digitalisaatio on muuttanut viestien ja laskujen lähettämistä siten, että ne lähetetään aikaisempaa useammin sähköisesti. Onko siis perinteinen postittaminen jäänyt jo historiaan? Eipä suinkaan.
Markkinointi ja data
Postinen on kasvanut yritysten suosimaksi ja kuluttajien pitämäksi printtimediaksi, joka huomataan ja jota luetaan. Tutkimme Postisen toimivuutta ja huomioarvoa säännöllisesti ja kehitämme sitä kuluttajien toiveiden mukaisesti.
Markkinointi ja data
Tehokas markkinointi ja myynti edellyttävät dataa ja ymmärrystä. Lisäksi voimaan tullut GDPR eli tietosuoja-asetus asettaa entistä kovempia vaatimuksia rekisterinpitäjille, joilla on nykyisin velvollisuus pitää asiakastiedot ajantasaisina.
Logistiikka Sisälogistiikka
Sisälogistiikkamarkkinat ovat reippaassa kasvussa. Selkeästi nopeimmin kasvava alue logistiikkapalveluissa ovat räätälöitävät sisälogistiikan palvelut asiakkaan luona. Nämä palvelut kattavat lähes aina myös sisälogistiikan kehittämispalvelun. Näin kertoo Postin logistiikan ulkoistusratkaisuista vastaavaa Harri Kämppä Osto&Logistiikka-lehdessä.
Verkkokauppa Asiakascaset
Finnish Design Shop on valloittanut maailmaa perustamisvuodestaan 2004 asti. Posti on ollut alusta saakka maailmalla tunnetun muotoilukaupan joustava ja ketterä kumppani.
Logistiikka
Sähköinen tiedonvälitys lähettäjän ja vastaanottajan välillä on jo arkipäivää. Keväällä 2018 rahtikirja jäi lähetyksen luovutusvaiheessa tarpeettomaksi ja vastaanottajan allekirjoitus tehdään suoraan kuljettajan mukana olevan tiedonkeruulaitteen ruudulle. Jatkossa Posti tulee sähköistämään koko tilaus-toimitusketjun laskutuksesta toimitukseen paperittomine rahtikuljetuksineen. Mitä tämä..
Asiakascase Markkinointi ja data
Syksy ja kevät ovat renkaidenvaihdon sesonkia ja myös Vannetukku Oy:n markkinoinnissa ja myynnissä erityisen kiireistä aikaa. Rengasmainokset ja kutsut renkaidenvaihtoon lähtevät liikkeelle juuri renkaiden vaihtoajan kynnyksellä, jotta asiakkaat ehtivät tarkistaa rengastilanteensa ja tehdä tilauksensa ajoissa ennen ensilumia tai keväällä lumien sulettua.
Markkinointi ja data
Markkinointialan trendikatsauksissa jylläävät dataohjautuvuus, automaatio, tekoäly ja ylipäätään kaikki uusi ja digitaalinen. Painetulla suoramarkkinoinnilla on kuitenkin edelleen oma vahva sijansa ihmisten arjessa. Tutkimustieto kertoo, että printtisuora on usein nimensä mukaisesti suorin tie asiakkaiden tietoisuuteen.
Logistiikka
Monesti huomion meillä Postissa vie joulu ja eritysesti verkkokaupan pakettivirrat. Vaikka vuoden viimeinen kvartaali on kiistatta kiireinen myös sopimuslogistiikassa, tuttavien kesken varastopalveluissa, on meillä suuri volyymipiikki myös maalis-toukokuussa.
Logistiikka
Pakettiautomaattiin toimitettava Express-paketti palvelee erityisesti pieniä yrityksiä ja yrittäjiä, joilla on aika kortilla. Kyseessä on samalla uusi askel kohti Postin aiempaa joustavampia yrityspakettipalveluita.
Pääsiäinen on hyvä aika muistaa ystäviä ja läheisiä postikorteilla. Tänä pääsiäisenä kortteihin voi liimata taiteilija Virpi Pekkalan suunnittelemat hyväntuuliset postimerkit, joiden pääosassa seikkailevat pääsiäisnoita, -pupu ja -tipu. Pekkalan sympaattiset hahmot ovat monille tuttuja tuhansista postikorteista.