Kaikki artikkelit Palaa: Posti.fi
29.12.2016

Asiakaskokemuksen kehittäminen on ollut jo vuosien ajan yksi tärkeimmistä muutoksia ajavista voimista organisaatioissa

Päivitä tuote- ja palvelukehitysprosessisi uuteen aikaan ja lähde kokeilemaan palvelumuotoilua sekä haastamaan ajattelutapasi Futuricen ja Tekesin järjestämään ilmaiseen Lean Service Creation tuote- ja palvelumuotoilutyöpajaan — Ahto´17. Tapahtuma järjestetään 31.1.2017 ja on suunniteltu etenkin pk-yrityksiä varten. Ainutkertainen tapahtuma järjestetään Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi. 

Mikä on Lean Service Creation -työmalli?

Lean Service Creation on Futuricen kehittämä tuotekehitysmalli, joka yhdistää parhaat palat lean startupista, käyttäjälähtöisestä suunnittelusta ja ketterästä kehityksestä - yli tuhannesta maaliin saakka viedystä projektista saatuja oppeja ja parhaita käytäntöjä hyödyntäen.

Ahto'17 -tilaisuudessa suomalaisten pk-yritysten ja organisaatioiden edustajat pääsevät kokeilemaan kaikille avointa Lean Service Creation -mallia käytännössä ja saavat apua ja opastusta kokeneilta valmentajilta. Futuricen omien asiantuntijoiden lisäksi valmennusta vetävät LSC:tä omassa työssään käyttävät suunnittelijat ja tuotekehittäjät Soneralta ja Postista. 

Top 5 syytä osallistua:

  1. Opitte ymmärtämään käyttäjälähtöisen tuote- ja palvelukehityksen valtavan potentiaalin
  2. Opitte kokeilevamman ja iteratiiviseeman tavan kehittää tuotteita ja palveluita 
  3. Opitte miten loppukäyttäjä tuodaan tuote- ja palvelukehityksen ytimeen
  4. Opitte fasilitoimaan prosesseja, jotka synnyttävät toimivia ratkaisuja oikeisiin ongelmiin
  5. Käynnistätte positiivisen kulttuurimuutoksen organisaatiossanne

Malli soveltuu hyvinkin erilaisiin prosesseihin. Helsingin kaupunginmuseo käytti LSC:tä aikakoneen rakentamiseen, Wärtsilä uudistaa sen avulla koneiden huoltoliiketoimintaa ja Posti kehittää organisaatiokulttuuriaan nopeammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi.

Lähde mukaan ilmaiseen työpajaan ja kehitä osaamisesi uudelle tasolle. Saadaksenne tilaisuudesta irti täyden hyödyn ja muutoksen tuulet puhaltamaan organisaatiossanne, edellytyksenä osallistumiselle on 2-3 tuote- ja palvelukehityksen parissa työskentelevää edustajaa per yritys. Lue lisää ja ilmoittaudu Ahto'17 -palvelumuotoilutyöpajaan.

Ilmoittaudu ilmaiseen tuote- ja palvelusuunnittelutyöpajaan

 
Opi kuinka loppukäyttäjä tuodaan tuote- ja palvelukehityksen ytimeen. Tutustu
 

Aiheet: Pinnalla

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!