Kaikki artikkelit Palaa: Posti.fi
21.9.2017

 

Miljoona muuttoa vuodessa - tavoita uudet asukkaat

Muuttajat ovat ostovalmista kohderyhmää. Muuttajien tavoittaminen muuttoa ympäröivinä viikkoina on mahdollisuus vaikuttaa kulutuspäätöksiin juuri silloin, kun niitä tehdään. Myös muuton jälkeisten kuukausien aikana käytetään tavallista enemmän rahaa. Uutta kotia esimerkiksi sisustetaan ja remontoidaan ja uudelta asuinalueelta etsitään palveluita.

Tavoita alueesi uudet asukkaat

Muutto uuteen kotiin ja tuntemattomalle asuinalueelle tarkoittaa uusien rutiinien muodostamista, kuten vaikka lähikauppaan tutustumista. Muuttajat ovat tutkitusti vastaanottavaisia heille relevanteille tarjouksille rakentaessaan uutta arkeaan uudessa kodissa ja ympäristössä.

Palveluidemme avulla tavoitat muuttajat tehokkaasti heti muuton jälkeen. Esimerkiksi printtisuora alueesi muuttajille varmistaa sen, että muuttaja löytää yrityksesi palvelujen pariin jo alusta alkaen.

Pidä asiakastietosi ajan tasalla

Jopa 20 prosenttia asiakastiedoista vanhenee vuosittain. Ihmiset muuttavat, kuolevat, vaihtavat nimeään ja puhelinnumeroaan, eivätkä yritykset päivitä rekistereitään säännöllisesti. Rekisterin siivoaminen silloin tällöin ei riitä. Jatkuva säännöllinen päivittäminen pitää huolen siitä, että asiakasrekisterisi pysyy laadukkaana. Asiakasrekisteriä säännöllisesti päivittämällä varmistat, ettet hukkaa muuttavia asiakkaitasi.

Jos kiinnostuit muuttajakohderyhmälle markkinoimisesta lataa Miljoona muuttoa vuodessa -tutkimus tai lue, kuinka voit tehdä muuttajamarkkinoinnin avulla tehokasta uusasikashankintaa tai panostaa asiakaspitoon. 

 

Aiheet: Markkinointi ja data, muuttajat

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!