Suomessa muutetaan vuosittain miljoona kertaa. Asiakkaan muuton ei kuitenkaan tarvitse merkitä asiakassuhteen päättymistä. Sen sijaan muuton voi nähdä mahdollisuutena markkinoijalle; muuttajat ovat vastaanottavaista ja ostovalmista kohderyhmää. Yrityksen on tärkeää tuntea muuttajakohderyhmä ja tarjota juuri heille räätälöityä palvelua. Olla oikeassa paikassa, oikeaan aikaan.
Postin Muuttajapalvelut yhdistävät yrityksen ja asiakkaat muuttotilanteessa. Tarjoamme yrittäjälle tiedon asiakkaan muutosta jo ennen muuttoa, mikä auttaa yritystä asiakassuhteen jatkamisessa ja syventämisessä. Muuttajan silmissä aktiivinen ja kuluttajan tunteva yritys tarjoaa erinomaista palvelua.
Tutustu Muuttajat-palveluun katsomalla tältä videolta, miten Postin data-analyytikko ratkaisi kuntosaliyrittäjän ongelman.
Näin hyödynnät muuttajadataa käytännössä
Muuttajadatan avulla voit lähestyä kohdennetusti juuri niitä kuluttajia, jotka ovat muuttamassa tai muuttaneet. Inspiroidu
Muuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet
Muuttohetkeen sisältyy monia muistettavia asioita ja kuluttajat tekevät paljon erilaisia hankintoja. Lue lisää