Kaikki artikkelit Palaa: Posti.fi
21.9.2017

 

Hyödynnä muuttoilmoitus muuttajamarkkinoinnissa

Suomessa tehdään vuosittain lähes miljoona muuttoa. Muuttajista 80 prosenttia täyttää verkossa Postin ja maistraatin sähköisen muuttoilmoituslomakkeen, mikä tarkoittaa, että tiedämme ketkä ovat muuttamassa. Postin muuttajatarjoaman avulla hankit näkyvyyttä palveluillesi muuttoilmoituksen yhteyteen. Lisäksi voit kohdentaa verkkomainontaa muuttajille ohjelmallisen ostamisen kautta.

Älä menetä muuttavia asiakkaitasi

Muutto laittaa asiakassuhteet testiin, sillä jopa 65 prosenttia muuttajista vaihtaa palveluntarjoajaa muuton yhteydessä. Näkyvyys muuttoilmoituslomakkeella on tehokas keino pidentää olemassa olevia asiakassuhteita ja luoda uusia. Se tarjoaa nykyisille asiakkaillesi mahdollisuuden vaihtaa sopimuksensa uuteen osoitteeseen kätevästi muuttoilmoituksen yhteydessä ja houkuttelee uusia asiakkaita vaihtamaan vanhaa palveluntarjoajaansa.

Tavoita muuttajat verkossa tehokkaasti

Muuttajille on mahdollista kohdistaa verkkomainontaa tehokkaasti muuttoilmoituslomakkeelta kerättävän evästedatan avulla. Tutustu suomalaisiin muuttajiin lataamalla Miten Suomi muuttaa - raportti tai katso, kuinka ottaa haltuun muuttajakohderyhmä.

Aiheet: Markkinointi ja data, muuttajat

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!