Kaikki artikkelit Palaa: Posti.fi
6.5.2019

Syksy ja kevät ovat renkaidenvaihdon sesonkia ja myös Vannetukku Oy:n markkinoinnissa ja myynnissä erityisen kiireistä aikaa. Rengasmainokset ja kutsut renkaidenvaihtoon lähtevät liikkeelle juuri renkaiden vaihtoajan kynnyksellä, jotta asiakkaat ehtivät tarkistaa rengastilanteensa ja tehdä tilauksensa ajoissa ennen ensilumia tai keväällä lumien sulettua.

Vannetukku on noin 5 vuoden ajan käyttänyt Postin Kontaktia kuluttaja-asiakasrekisterin päivittämiseen, sillä asiakasrekisterin ajantasaisuus on ensiarvoisen tärkeää markkinointiviestien perillemenon kannalta. Aiemmin muutenkin kiireisenä sesonkiaikana asiakaspalveluun ja sähköpostiin tulvi viestejä asiakkailta, jotka ilmoittivat vääristä tai vanhentuneista osoitetiedoista. ”Tuolloin osoitetietojen selvittämiseen saattoi mennä paljonkin aikaa”, kertoo Sirpa Rönkkö Vannetukun markkinoinnista.

”Yllättävän paljon osoitteita meni vuoden aikana hukkaan ihmisten muuttaessa. Nyt voimme luottaa siihen, että valtaosa viesteistä menee oikeaan osoitteeseen. Palvelu toimii näppärästi: Syötän itse oman rekisterimme itsepalveluna Postin Kontaktiin, jossa rekisterin tiedot sitten päivitetään. Kuolintiedon päivitys pitää myös huolen siitä, ettei meiltä lähde markkinointiviestejä surukoteihin. Tätä pidän tärkeänä.”

Kontakti toimittaa jokaisesta rekisteripäivitystilauksesta raportin, joka kertoo, kuinka monta osoitetta syötetyssä rekisterissä oli oikein, montako on korjattu ja paljonko rekisteriin löytyi uusia osoitteita. ”Tehtyäni tilauksen Kontaktiin saan saman päivän aikana sähköpostiini päivitetyn asiakasrekisterin ja raportin. Palvelu on nopeaa ja edullista, ja se selkeästi tehostaa markkinointiamme ja parantaa asiakaspalveluamme.”

 

Vannetukku.fi Oy on vuonna 2007 toimintansa aloittanut Suomen suurin renkaiden ja vanteiden verkkokauppa. Yhtiön juuret ovat vuonna 1964 autojen piirimyynnin aloittaneessa Autosompa-konsernissa, joten yhtiöllä on pitkä kokemus toimimisesta autoilijoiden parhaaksi. Vannetukun päämarkkina-alueet ovat tällä hetkellä Suomi ja Ruotsi, ja yhtiö on äskettäin laajentanut toimintaansa mm. Norjaan.  

 

Tutustu Postin asiakastietojen päivityspalveluun:

 

Aiheet: Asiakascase, Markkinointi ja data

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!