Kaikki artikkelit Palaa: Posti.fi

Asiakkaat ovat yrityksen ydin. Ei siis ihme, että hyvä asiakastuntemus on yksi yrityksen menestyksen kulmakivistä. On tiedettävä kenelle, mitä ja miksi tarjotaan. Kuluttaja-asiakkaiden profilointi, eli asiakaskannan tarkka kuvaus, auttaa yritystä omien asiakkaiden erityispiirteiden tunnistamisessa.

Posti tarjoaa yrityksellesi apua asiakaskannan perusteelliseen profilointiin, mikä helpottaa tuotteiden ja palveluiden kehittämistä. Asiakasprofiilit auttavat myös sopivien kohderyhmien tunnistamisessa ja toimivan markkinoinnin suunnittelussa. Tarpeisiisi sopivan profilointimallin pohjalta luomme yrityksellesi tarkat asiakaskuvaukset, jotka syventävät asiakasymmärrystä ja auttavat yritystäsi kehittymään kohderyhmän ehdoilla.

Tutustu profilointipalveluihin katsomalla tältä videolta, miten Postin data-analyytikko ratkaisi verkkokauppiaan ongelman.

 

Aiheet: Markkinointi ja data

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!