Kaikki artikkelit Palaa: Posti.fi
27.4.2020

Postin pitkäaikainen asiakas, Pieksämäellä sijaitseva kassapöytien ja kassa-aluekalusteiden valmistaja Oy Checkmark Ltd tarvitsi nopeasti apua pisarasuojien toimittamiseksi HOK-Elannon Etelä-Suomen alueen päivittäistavaramyymälöihin.

Koronan levittyä Suomeen kassoille asennettavien suojien kysyntä räjähti. Checkmark valmistaa suojia asiakkailleen niin nopeasti ja paljon kuin tehdas kykenee niitä tuottamaan. Toimitukset etelään piti saada rullaamaan välittömästi ja joustavasti myös lauantaisin.

- Onneksi Postin myyntipäällikkö Olli Ikävalko ”miehistöineen” otti asian ripeästi hoitaakseen jo heti saman iltapäivän aikana, kun asiasta keskustelimme. Kun kyse on ihmisten elämästä ja terveydestä, ei asian merkitystä tai tärkeyttä voi oikein sanoilla edes määrittää, huoltopäällikkö Timo Tirronen Checkmarkista toteaa.

Postissa tehtiin nopea selvitystyö toimipisteiden välillä ja sovittiin askelmerkeistä. Tehokas tiedonvaihto ja asiakkaan tarkasti tekemät esivalmistelut auttoivat toimitusten nopeaa käynnistämistä.

- Kun asiakkaallamme on pulma, me etsimme siihen ratkaisun ja toteutamme sen. Ei sen monimutkaisempaa. Checkmark on merkinnyt kollit tarkasti ohjeidemme mukaisesti, mikä on auttanut meitä hoitamaan osuutemme logistiikkaketjussa, Ikävalko kiittää.

Checkmarkin pisarasuojia on toimitettu tähän mennessä jo 2 000 kappaletta satoihin eri myymälöihin.

- Saimme ensimmäisenä lauantaina vielä sähköpostiin vahvistuksen, että tuotteet olivat perillä. Tieto tehtaamme ja Postin välillä on kulkenut esimerkillisesti, Tirronen kiittää.

Tirronen kokee, että Postin toiminta on aina ollut selkeää ja avointa. Molemmat osapuolet ovat valmiita ottamaan palautetta vastaan ja kehittämään pitkään jatkunutta yhteistyötä edelleen.

 

Aiheet: Logistiikka

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!