Kaikki artikkelit Palaa: Posti.fi
30.8.2017

Paketti- ja rahtilähetykset samassa seurantatyökalussa


Rahtipalveluiden lähetysten seurantaa, poikkeamahallintaa ja ennakkoviestintää on kehitetty asiakkailta saatujen palautteiden ja toiveiden mukaisesti. Posti Dashboard-palvelu mahdollistaa tehokkaan lähetysten kokonaistilanteen seurannan ja raportoinnin niin rahdille kuin paketeillekin. 

Lähetysten seurantaa varten käytössäsi on laajat ja tehokkaat hakuvaihtoehdot. Mikäli olet sopimusasiakkaamme näet tilauskanavasta riippumatta reaaliaikaisesti yhdellä näkymällä, missä maksamasi lähetykset kulkevat, olivatpa ne paketti- tai rahtilähetyksiä.

Dashboard-palvelulla parannat esim. yrityksesi asiakaspalvelua

Dashboard-palveluun voit asettaa erilaisia poikkeavuushälytyksiä toimitettaviksi sähköpostiin tai kännykkään - käyttäjän lisäksi myös muille henkilöille esim. asiakaspalveluun.  Poikkeamailmoitukset ja raportit saat myös Excel-muotoon jatkomuokkausta varten.

Käyttäessäsi rahtipalvelua voit valita ennakkoilmoituksen. Tällöin esimerkiksi vastaanottajalle lähtee tieto, milloin lava on lähtenyt liikkeelle ja näin myös helpottaa vastaanottajan oman työn ennakointia. Voit asettaa rahtilähetyksille myös hälytysviestintää sen mukaan, mikäli tiettyyn ajanjaksoon ei ole tapahtunut lähetystenluentaa.

Palvelu auttaa yritystä parantamaan omaa asiakaspalveluaan. Mikäli asiakas tiedustelee verkkokaupan asiakaspalvelusta ostamansa tuotteen toimituksesta, asiakaspalvelija voi kertoa lähetyksen tilanteen tarkistamalla sen Dashboardista puhelun aikana.

Sovelluksen käyttö ja käyttöönotto ovat maksuttomia.

Dashboard-palvelu on maksuton ja se on käytettävissä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Palvelun käyttö tapahtuu Postin asiointiportaalin kautta tai suoraan Posti SmartShip -työkalusta.

Tutustus palveluihin:

Pakettipalvelut
Rahtipalvelut  

Valitse logistiikkakumppaniksi Posti!

 
Lue lisää! Ota yhteyttä
 

Aiheet: Logistiikka

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!