Kaikki artikkelit Palaa: Posti.fi
12.6.2017

Palvelukeskus Helsinki mittaa joka vuosi onnistumistamme laitosateriakuljetuspalveluissamme

Olemme jo usean vuoden ajan toimittaneet Palvelukeskus Helsingin tuottamat laitosateriat Helsingin kaupungin asiakkaille. Palvelukeskus Helsingillä on ruokapalveluiden hoitamisesta lähes 100 vuoden kokemus ja se on mukana yli 100 000 henkilön ruokahetkessä päivittäin. 

Posti kuljettaa laitosaterioita lämpiminä ja jäähdytettyinä päiväkoteihin, oppilaitoksiin ja esimerkiksi ravintokeskuksiin. Päivittäin käyntikohteita on noin 350 kpl.

Palvelukeskus Helsinki tutkii vuosittain asiakastyytyväisyyttä kehittääkseen ja parantaakseen palvelun laatua ja varmistaakseen, että kaikki toimii hyvin.
Postin laitosateriakuljetuspalvelu sai tänäkin vuonna asiakastyytyväisyyskyselyssä erittäin hyvät arvosanat. Arvioita annettiin muun muassa kuljettajien palvelualttiudesta ja ammattitaidosta, toimitusvarmuudesta, sujuvuudesta sekä toimituksen rytmin sopivuudesta.  Paras arvio annettiin kuljettajien ammattitaidosta ja palvelualttiudesta. Huomioitavaa on myös, että kuljetuksen toimitusvarmuus, jossa on mukana mm. ”ateria on toimitettu oikea-aikaisesti”, on vielä noussut verrattuna edelliseen vuoteen, vaikka arvosanoissa ollaan jo lähellä huippua.

  • Yhteistyö Postin kanssa on sujunut erittäin hyvin. Säännöllinen seuranta ja jatkuva molemminpuolinen kehittäminen ovat selkeästi parantaneet toimintaamme vuosien mittaan. Asiakaslähtöisyys ja avoin kumppanuus tukevat vahvasti Palvelukeskus Helsingin arvolupausta: Parasta yhdessä! sanoi Logistiikkapäällikkö Antti Virtanen

Tutustu Palvelukeskus Helsingin palveluihin tästä.

 

Kun Posti kuljettaa, ei nälkä yllätä

 
Ateriakuljetukset vaativat hyvää suunnittelua, joustavuutta ja reagointikykyä muutostilanteissa. Lue koko asiakascase
 

Aiheet: Logistiikka

Tilaa päivitykset sähköpostiisi!